Complaint: Overstappen naar glasvezel bij Caiway

user-195275 on 23 August 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf half juli proberen wij over te stappen van onze huidige provider naar Caiway glasvezel. Half juli werden wij benaderd door Caiway en alles zou geregeld worden. Terugkomend van vakantie, nog maar gemaild (geen reacties ontvangen, alleen dat de vraag in behandeling is) en gebeld. Nu was alles echt geregeld. Na een week nog maar eens gebeld en jawel nu werd alles geregeld. Zelfs per brief en mail een bevestiging ontvangen. Helaas na ruim een week gewacht te hebben op het standaard pakket, vandaag 23-08-2013 weer contact gezocht en wat blijkt: de levertijd van het pakket is twee tot vier weken. Intussen wel zelf de huidige provider opgezegd, omdat Caiway aangaf dat niet te doen. Kort samengevat: Caiway is moeilijk te bereiken en kan zijn gemaakte afspraken/toezeggingen niet nakomen.

Desired solution:

Dat het pakket binnen nu (23 augustus) en 14 dagen, dus uiterlijk op 6 september geleverd wordt en dat de meerkosten voor het bellen naar het nummer van Caiway vergoed worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Door de datum van de klacht en doordat klant inmiddels gebruik maakt van onze diensten via glasvezel sluiten wij deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of