My complaint:
Na besluit van overstappen naar een andere provider heb ik Caiway gebeld over hoe het bij hun af te sluiten. Kreeg ik een jongeman aan de telefoon. Kon direct telefonisch, alle info opgegeven, prima. Lekker snel dacht ik. Dat was in oktober, contract zou per 1 november afgesloten worden.
In februari kom ik erachter dat het nog steeds afgeschreven werd. Behalve november kon ik dat nog terughalen. Gebeld…nee menvrouw uw internetabonnement loopt nog, alleen telefoon was afgesloten. Ik had twee brieven gekregen. Een over het afsluiten van telefonie en een vage over het beeindigen van het contract. Waarvan ik uitging dat het over het totale pakket ging. Gebeld, brieven ingescand en opgestuurd, ze zouden er achteraan gaan.
Maand later, aanmaning…. Nogmaald gebeld, en elke keer tot 50 min!!! In de wacht gestaan, mevrouw aan de telefoon, zijn heeft het inderdaad in het systeem staan, ik zou nog meer te horen krijgen, direct ook naar financien afdeling dat ik niet nog meer aanmaningen zou krijgen.
Vandaag, ruim twee maanden later krijg ik een brief met acceptgiro van een incassobureau!!!! Geen telefoontje, geen email, geen brief, niets over de afhandeling van mijn klacht. Alleen maar een brief dat ik toch die maanden moet betalen.
Desired solution:
Excuses en terugbetaling van die twee maanden en de incassokosten, aangezien ik die naar mijn mening netjes had afgehandeld. Dat de medewerkers daar iets niet goed afhandelen is niet mijn fout tenslotte.