Complaint: TV

user-140225 on 07 November 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

TV doet het al 21 uur niet !! Vanaf 15.00 u op 6/11/2012 t-m. 12.00 uur op 7/11/2012 en hoe lang nog.

Totaal geen informatie via hun site.

Zolang kan ik mij niet herinneren dat de TV eruit lag.)ca 50 jaar.

Desired solution:

In dit soort situaties moet Cayway direct hulp van andere providers inroepen bv van KPN of Ziggo.

Message from Caiway Internet

11 years ago - Graafwerkzaamheden op dinsdag 6 november hebben er toe geleid dat de glasvezelkabel die de radio en tv signalen richting IJsselstein, Benschop en Doorn brengt was beschadigd. Ongeveer 12.000 huishoudens in IJsselstein, Benschop en Doorn konden hierdoor sinds dinsdagmiddag 14.15 uur geen gebruikmaken van televisie en radio via de kabel. De internet- en telefoondiensten van Caiway functioneerde wel. Zoals het eerdere bericht van woensdag 7 november bekend maakte ging het om een breuk in één en mogelijk meerdere vezels binnen een kabel van een van onze netwerkleveranciers. De reparatie van de glasvezelkabel is voorspoedig verlopen. Sinds woensdagmiddag 7 november 15.30 uur is de storing verholpen. Klanten in IJsselstein, Benschop, Doorn en Gouda e.o. kunnen nu weer gebruik maken van digitale televisie en radio via de kabel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en de situatie besproken.

De storing was voor onze klanten ontzettend vervelend, maar was ook erg gecompliceerd. Gebruik maken van het netwerk van andere providers is niet mogelijk.

In overleg met klant sluiten wij deze klant.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of