Complaint: uitvallen van internet en bellen

user-130356 on 27 September 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ben al vanaf feb.2011 bezig om fatsoenlijk internet verbinding te krijgen en houden.ben de storingen vanaf nov.2011 gaan bijhouden.Heb inmiddels al een heel dossier opgebouwd maar nog steeds geen oplossing.Ben steeds bezig om begrip te krijgen voor mijn probleem (steeds uitval van uren)
heb brief geschreven over compensatie maar men is gewoon niet thuis geven geen reactie.Als je de helpdesk belt dan is het net of er een bandje word afgepeeld met kunt U dit doen en waar staat de modem kunt U dit even doen.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de Caiway en de netwerkbeheerder (Rekam)want het is voor internet en bellen een waardeloze organisatie en zeer onvriendelijk voor de klanten.zie ook laatste mail In uw e-mail heeft u een vraag over de storingen.

U kunt het beste contact opnemen met de helpdesk om een modemmeet te laten startten.
Op deze manier kunnen gedurende een aantal dagen de verbinding in de gaten houden op afstand en zien waar de storing spelen.

Via telefoonnummer 1200 kunt u ons bereiken.

Hopende u voldoende op de hoogte gesteld te hebben.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Chris van Dooren

medewerker klantenservice

CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638536
I www.caiway.nl
@Caiway

Is het mogelijk dat er eens goed gekeken wordt naar de Internet en bellen verbinding want er is al bijna 2 jaar wel erg veel uitval wat ik niet normaal vind. Er is al van alles aan gedaan maar het heeft niet tot mijn tevredenheid geleid. Ik ga toch overwegen om naar een andere Internet provider te gaan kijken als dit probleem nu niet serieus aangepakt wordt. Vr gr 3421VM 13 Oudewater

Copyright CAIW Diensten BV | Alle rechten voorbehouden
Algemene voorwaarden | Privacy Policy | Contactgegevens

Desired solution:

dat er eens serieus naar gekeken en er wat aan gedaan wordt.
Een ruimte station is beter bereikbaar dan ik.
Luisteren naar klant als die een probleenm heeft met de geleverde dienst.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Er is zojuist telefonisch contact gehad. We hebben het modem in een modemmeting geplaatst. Na uitkomst nemen we contact met de klant op. Thijs Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben de 28ste ook de melding doorgegeven aan de eigenaar van het netwerk en wachten de terugkoppeling van de monteur af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De monteur van de Rekam is geweest en komt op Dinsdag 9 oktober terug om van binnenuit metingen te verrichten en zolang dit niet gebeurt is is het probleem nog steeds niet gevonden.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Inmiddels hebben we van de monteur begrepen dat de storing buiten de woning is verholpen. Mocht de klant nog storingen ervaren kan hij contact opnemen aan de hand van de kaart die hij in de bus heeft ontvangen.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

All complaints of