Complaint: Van het kastje naar de muur…

user-125532 on 03 September 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 30 augustus zijn er problemen met internet en bellen in een paar straten in Stolwijk. Ondanks verwoede pogingen om meer informatie te krijgen weten we nog steeds niet wanneer de storing is verholpen. Als je belt (met je mobiele telefoon dus!) moet je eerst die vervelende boodschap aanhoren, dan een keuzemenu doorlopen en vervolgens een half uur in de wachtstand. Daarna krijg je een wel geïnstrueerde jongeman die ook niets weet en verwijst naar de REKAM. Als je dan naar de REKAM belt dan wordt je voor Internet verwezen naar de CAIWAY. Bottom line: niemand weet iets, niemand doet iets en nog steeds hebben we geen internet.

Desired solution:

1) Stabiel internet in de Dahliastraat, Begoniastraat en de Bilwijkerweg in Stolwijk.
2) een schadevergoeding voor de periode dat CAIWAY geen dienst heeft geleverd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

All complaints of