My complaint:
Het gebeurt al jaren dat mijn telefoon wegvalt. Ik wordt gebeld, pak vervolgens de telefoon op en weg is de verbinding. Ook het display is dan weg. Tijdens het bellen hoor ik gezoem, om de zoveel seconden hoor ik een geluid, alsof iemand anders mij dan probeert te bellen.
Gisteren belde ik weer met de klacht naar Caiway, omdat weer te melden en werd op een zeer agressive manier te woord gestaan. Daar was ik zeer ontdaan over. Toen ik hem vertelde dat hij mij zeer agressief behandelde, zei hij mij dat hij toch een monteur zou sturen. En dat ik vaker had moeten bellen met mijn klacht. Ik heb gemaild en een paar keer gebeld en er is niets mee gedaan. Er wordt eerst van alles geprobeerd om de fout bij jou neer te leggen.
Desired solution:
Ik ben tevreden als ik voortaan normaal gebeld kan worden zonder dat mijn telefoon wegvalt. Gisteren toen ik de klantenservice belde viel hij ook weg tijdens het wachten, en kon ik weer overnieuw beginnen met bellen.
En ik verwacht dat ik door de medewerker netje te woord wordt gestaan, hij was ronduit heel onbeleefd.