My complaint:
Op 1 mei heb ik via dit forum een klacht geplaatst, deze is door Caiway verholpen en na enige weken gesloten. Op 28 mei deden de problemen zich wederom voor. Daarna heeft alles prima gewerkt, tot enige dagen geleden. Nu hebben we wederom geen telefoon, het alarm is derhalve niet bereikbaar en ook ligt het internet er uit. Helpdesk is uiteraard niet bereikbaar – en de eerstelijns hulp heeft in het verleden niet laten zien e.e.a. tot een oplossing te kunnen brengen. Het resetten van de apparatuur is een oplossing die ik zelf ook wel kan bedenken.
Desired solution:
De oplossing die mij voor ogen staat blijft onveranderd:
Ik verwacht van Caiway een goed werkende internet en telefoonverbinding als onderdeel van mijn HD Lounge pakket. Ik ga er van uit dat zij als onderdeel van de overeenkomt een verplichting hebben tot levering, zoals ik de verplichting heb om voor die levering te betalen. Ik verwacht om binnen de levering op zijn minst de verbindingssnelheid te benaderen die mij bij mijn pakket werd beloofd. Ik verwacht een professionele, adequate en actief oplossingsgerichte houding van Caiway en een definitieve werkende oplossing.