Complaint: Doorlooptijd van 14+ weken aansluiten glasvezel

user-218014 on 12 December 2013 about Caiway in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op Zaterdag 9 november heb ik Alles in 1 glas Compleet besteld in we shop te Naaldwijk. In de Winkel werd ons vertelt dat de levertijd van het Modem en decoder etc. ongeveer 2-3 weken gaan duren. Helaas hebben wij nog steeds geen modem ontvangen omdat er nog geen aansluiting in de woning aanwezig zou zijn, echter is deze aansluiting wel aanwezig. Woensdag 11 december ben ik terug gegaan naar de Caiwayshop in Naaldwijk. Daar heb ik de verkoper foto’s laten zien van de aansluiting die ik in mijn woning heb. De verkoper heeft mij gezegd dat het er inderdaad naar uitziet dat de aansluiting toch aanwezig is in de woning. De verkoper heeft direct een telefoontje gepleegd om te vragen waarom het modem nog niet is opgestuurd. Na het telefoontje moest de verkoper mij teleurstellen met de mededeling dat er toch een monteur aan huis moet komen en dat dit 3 weken kan gaan duren, zodra de monteur langs is geweest kan het modem etc. klaar gemaakt worden voor verzending en dit duurt dan vervolgens nog eens 2-3 weken. Ik ben erg teleurgesteld in de manier waarop dit gaat aangezien dit bij elkaar 14 weken moet gaan duren. Ik ben het wachten meer dan zat!

Desired solution:

Graag zou ik willen dat het probleem opgelost gaat worden en dat alles voor 25 december is geïnstalleerd, want 14 weken wachten vind ik echt veel te lang terwijl er 2-3 weken is beloofd!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway about your complaint

All complaints of