Complaint: Gestoorde ontvangst

user-217850 on 11 December 2013 about Caiway in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na onderhoud aan het netwerk is de ontvangst van de tv kanalen gestoord.
Voor het onderhoud had ik geen enkel probleem.
Caiway stelt dat het aan mijn draadloze zender ligt, of aan buren met een dergelijke zender. Probleem ligt niet bij caiway.
Draadloze zender werkte prima tot het onderhoud door caiway werd uitgevoerd. Bij mij is niets gewijzigd. Bij caiway denk ik wel.
Enige optie van caiway is een een vaste kabel trekken. En dat wil ik nu juist niet. In dit draadloze tijdperk moet ik toch tv kunnen kijken zoals ik gewend was zonder vaste kabel. De zenders zijn nota bene door de caiway shop geadviseerd.

Desired solution:

Een probleemloos werkende tv. Zonder extra kosten.

Service desk is vriendelijk maar levert geen oplossing.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway

Message from Caiway

10 years ago - Uit onze interne communicatie blijkt dat klant al contact heeft gehad met de helpdesk. We wachten de terugkoppeling van de gemaakte afspraken af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

All complaints of