Complaint: Ontevreden nieuwe klant

user-217698 on 11 December 2013 about Caiway in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 20 november proberen wij een glasvezelverbinding te realiseren in Kudelstaart. Helaas maar 1 aanbieder. Caiway is er tot nu toe nog niet in geslaagd ons van signaal te voorzien ondanks de toezegging dat de aanmelding probleemloos en simpel is. Na ontvangst van de aanledingsbrief moet je eerst 10 dagen wachten (na dagtekening) tot de dienst geactiveerd kan worden. Vrijdag 6 december was het zover en wat blijkt….? Geen vereist brand signaallampje. Dagelijks bellen en nu vijf dagen later slechts te horen gekregen dat we vermoedelijk nog 5 dagen moeten wachten om te ontdekken dat er nog steeds iets mis is……… Je zal maar snel last hebben van stressklachten in de donkere dagen voor (een vermoedelijk internet en TV-loze kerst….).

Desired solution:

Een werkend systeem!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway about your complaint

All complaints of