Complaint: Verhuisservice

user-217805 on 11 December 2013 about Caiway in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb ruim op tijd bij Caiway gemeld dat ik ging verhuizen. In het systeem van Caiway staat ook ons nieuwe adres vermeld. Na telefonisch contact met de klantenservice vandaag, waarom ik na bijna een week in ons nieuwe nog steeds geen signaal ontvang, kreeg ik te horen dat de betreffende afdeling die de woningen aansluit, twijfelde of er wel een kabelaansluiting aanwezig was. I.p.v. ons te raadplegen, wat logisch zou zijn, heeft men dus net zo lang gewacht dat wij zelf zouden bellen. Nu wij dus aangegeven hebben over een kabelaansluiting te beschikken kreeg ik doodleuk te horen dat we volgende week maandag of dinsdag wellicht aangesloten worden. Dit zijn namelijk de enige dagen dat men aansluit…
Ik heb duidelijk aangegeven hier niet gelukkig mee te zijn omdat ik tot die tijd nog steeds geen TV, Internet en telefoon. Niet bepaald ideaal in een gezin met kinderen en een eigen onderneming.

Desired solution:

Dat ik met spoed aangesloten wordt en niet pas logende week maandag of dinsdag

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway

All complaints of