My complaint:
Ik ben momenteel klant van canal digitaal.Voor het aansluiten van een 2e toestel(tv)moeten alle klanten een bedrag van euro 99 betalen PLUS de maandelijkse kosten!!!!
Dat vind ik pure oplichterij en zal zeker mijn contract NIET verlengen.
Desired solution:
Als klant zijnde had ik een betere klantvriendelijkheid verwacht.Verder zou de aanschaf van nog een decoder gratis moeten zijn aangezien ik gewoon de abonnements kosten toch al maandelijks voor de tweede decoder ga betalen.

