My complaint:
CD heb ik al diverse malen in gebreke gesteld, maar het helpt niet. En als ik alle klachten lees word ik daar niet vrolijk van. Ben bij KPN geweest kan daar geen abonnement afsluiten omdat ik een telefoonabonnement bij CD heb. Wat zie ik zojuist op de site van CD…. De volgende tekst:
Volgens onze gegevens heeft u geen telefoonabonnement.
Ik kan dus niet weg en heb ook geen abonnement bij CD. Advies ga nooit naar CanalDigitaal!!
Gewenste oplossing
Mijn nummer vrij gegeven zodat ik weer terug kan naar KPN. Dit wil ik niet meer deze ellende sinds 4 februari 2011!!

