Complaint: BESTELLING: 73A1128

user-160210 on 12 February 2013 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik stuur u dit schrijven naar aanleiding van de aanhoudende problemen rond het leggen van het nieuwe parket door Carpetright in onze woning in de Zavelstraat in Mol. De bestelling met referentie 73A1128 werd reeds tot tweemaal toe niet uitgevoerd! Eerst omdat de bestelling door de parketlegger niet zou gefaxt zijn! Vervolgens zou het parket niet geleverd zijn bij Carpetright. En nu zou in tegenstelling tot wat eerst gezegd was, de klus ook nog twee dagen in beslag nemen, ipv één dag. Ondertussen is er een probleem ontstaan met de dienstencheques omdat mijn poetsvrouw vijf weken moet afgezegd worden. Ik heb ook al twee keer verlof genomen om thuis te blijven wanneer men zou komen werken. En tenslotte moet ik telkens opnieuw mensen vragen om te helpen met het verhuizen van meubels! En ondertussen moet ik maar met mijn gezin in mijn eigen huis kamperen …

Desired solution:

Na de eerste afzegging is ons een korting van 10% toegezegd. Waarvoor dank. We menen echter vanzelfsprekend dat we omwille van alle bijkomende leed een considerabele extra tegemoetkoming zouden mogen verwachten. Gelieve ons zo snel mogelijk hierover iets te laten weten. En laat ons hopen dat verder (eindelijk) alles in orde zal komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Carpetright about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Carpetright posted

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De passende oplossing is aangeboden door het filiaal. Met vriendelijke groet,
After Sales Carpetright

All complaints of