Complaint: geen tegemoetkoming

user-175425 on 25 April 2013 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

men heeft beloofd ons tegemoet te komen met een vergoeding voor het onbehoorlijk beschadigd zijn van ons laminaat.
het enige wat ze konden bedenken was korting geven op een nieuwe vloer bij dit bedrijf.
ten eerste wil ik geen nieuwe vloer.
ten tweede wil ik de vloer niet meer hier kopen.
ten derde is dit rekenen naar eigen voordeel want met de korting die ze mij geven verdienen ze zelf ook nog.
dat is geen klantvriendelijkheid.
daar komt bij dat ze beloofd hebben erop terug te komen en dat is al maanden geleden.
tot op heden is dat nog steeds niet gebeurd.
ik vind dat erg slecht en heeft niks te maken met het leveren van service.

Desired solution:

ze hebben een koring beloofd van 15%. dat betekent ongeveer een waarde van 300 euro op onze vloer.
Ik wens dat bedrag contant te ontvangen.
dat vind ik service.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Carpetright about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Carpetright posted

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar ons inziens hebben wij een passende coulance oplossing aangedragen. Wij betreuren het feit dat de klant dit niet als een tegemoetkoming ziet aangezien wij echt ons best hebben gedaan om de klacht serieus te behandelen. Om die reden sluiten wij dit dossier af.

All complaints of