Complaint: Carpet Wrong??

user-78918 on 09 January 2012 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enkelen weken geleden hebben stoffeerders onze trappen en overloop bekleed met vloerbedekking en zij brachten ook gelijk het door ons bestelde laminaat voor drie kamers mee dat we zelf zouden leggen. De stoffeerders hebben voor de bestelling eerst alles nog nagemeten.We hielden ruim twee pakken laminaat over dus dachten we de complete pakken (waarde €85) terug te kunnen brengen. Deze waren niet uit de winkelvoorraad dus dat kon niet. Ik kan me voorstellen dat je wat over houd maar ruim twee pakken??? Slechte zaak. Service vóór de verkoop en ná de verkoop adverteren ze mee.

Desired solution:

Dat ze deze twee pakken terug nemen want we waren een goede klant.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Carpetright posted

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kunnen inderdaad speciaal bestelde artikelen (!) niet retour genomen worden, dit is conform de algemene voorwaarden wonen (CBW). Bij de berekening is rekening gehouden met zaagverlies, welke wellicht in dit specifieke geval minder was.

Met vriendelijke groet,

Carpetright After Sales

All complaints of