My complaint:
Op 18-8-2012 hebben wij een vakantie geboekt naar center parcs de haan.via centerparcs.de voor de week van 3 mei. Een 8 persoons comfort met opgemaakte bedden ed.
Nu krijgen we vorige week in eens plomp verloren een mail welkom bij sunparks de haan. U kunt met 30% korting opgemaakte bedden ed bij boeken. Ik bellen… Nee mevrouw de service nemen we niet over… Volgens center parcs wel…..
Het volgende probleem wat zich voordoet is dat wij bewust voor cp kiezen omdat deze menselijke mascottes hebben.comtact met centerparcs sunparks park de haan leerde mij dat men van elkaar niet weet hoe of wat. Mevrouw alles blijft cp tot Pasen maar de meivakantie is toch echt later niemand kan duidelijkheid bieden hoe het dan gaat. Toppend friends niemand weet of het behouden blijft. Ook de nieuwe mascotte wat dat wordt is nu nog niet bekend…. Wij kiezen bewust niet voor andere aanbieders omdat deze pluizige beesten hebben en daar onze zoon (zwaar meervoudig gehandicapt) van in paniek raakt en daardoor richting epilepsie gaat en 98% van de aanvallen een ziekenhuisopname noodzakelijk is. Een dame heeft het geprobeerd uit te zoeken het enigevantwoord wat we kregen was u hoeft zich voorlopig geen zorgen over uw zoontje te maken tot Pasen is alles geregeld…..nogmaals wij komen naar Pasen. Ja sorry mevrouw we weten rond Pasen hoe het verder gaat tot die tijd hoeft u zich echt niet druk te maken…… ( ik wil gewoon gerust op vakantie)
Desired solution:
Duidelijkheid en anders een bemiddeling in omboeken naar ander park