Complaint: Center parcs/sun parks

user-151732 on 06 January 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 18-8-2012 hebben wij een vakantie geboekt naar center parcs de haan.via centerparcs.de voor de week van 3 mei. Een 8 persoons comfort met opgemaakte bedden ed.
Nu krijgen we vorige week in eens plomp verloren een mail welkom bij sunparks de haan. U kunt met 30% korting opgemaakte bedden ed bij boeken. Ik bellen… Nee mevrouw de service nemen we niet over… Volgens center parcs wel…..
Het volgende probleem wat zich voordoet is dat wij bewust voor cp kiezen omdat deze menselijke mascottes hebben.comtact met centerparcs sunparks park de haan leerde mij dat men van elkaar niet weet hoe of wat. Mevrouw alles blijft cp tot Pasen maar de meivakantie is toch echt later niemand kan duidelijkheid bieden hoe het dan gaat. Toppend friends niemand weet of het behouden blijft. Ook de nieuwe mascotte wat dat wordt is nu nog niet bekend…. Wij kiezen bewust niet voor andere aanbieders omdat deze pluizige beesten hebben en daar onze zoon (zwaar meervoudig gehandicapt) van in paniek raakt en daardoor richting epilepsie gaat en 98% van de aanvallen een ziekenhuisopname noodzakelijk is. Een dame heeft het geprobeerd uit te zoeken het enigevantwoord wat we kregen was u hoeft zich voorlopig geen zorgen over uw zoontje te maken tot Pasen is alles geregeld…..nogmaals wij komen naar Pasen. Ja sorry mevrouw we weten rond Pasen hoe het verder gaat tot die tijd hoeft u zich echt niet druk te maken…… ( ik wil gewoon gerust op vakantie)

Desired solution:

Duidelijkheid en anders een bemiddeling in omboeken naar ander park

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

11 years ago - Geachte familie Jonkers, Wij hebben uw opmerking vanuit KLACHT.nl goed ontvangen. Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om ons uw opmerking kenbaar te maken. Volgende e-mail werd op woensdag 2 januari jl. naar u verstuurd. Geachte familie Jonkers, Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van d.d. 27 december jl. heb ik u voor u geïnformeerd naar de animatie op het park de Haan. Zoals reeds aangegeven zal er tot de Paasvakantie nog de aanwezigheid zijn van het PéPé-T.V.-team (Orry en Vrienden). Een wollig verkleed knuffelbeest is niet gekend en zal dan ook niet rondlopen op het park. Of- en wat er na Pasen, in de plaats zal komen voor Orry en Vrienden, is nog niet bekend. U hoeft zich dus niet ongerust te maken voor uw kindje. Mochten er nog vragen zijn betreffende deze kwestie mag u natuurlijk altijd contact opnemen met onze afdeling. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Op diezelfde dag werd er contact met ons opgenomen en werd u aangeboden om, om te boeken naar een ander park. Volgens de informatie die wij hebben ontvangen zou u later nog contact opnemen met onze afdeling Guest Relations naar aanleiding van het telefonisch gesprek. Maar helaas hebben zij niets meer vernomen van u. Indien u de boeking alsnog wenst te wijzigen naar een ander park kan u contact opnemen met de afdeling Guest Relations. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Contact gehad met guest relations echter kan ik alleen maar concluderen dat deze mevrouw ondeskundig is of niet naar de klant luisterd. Ik geef duidelijk aan dat we om willen boeken maar niet te veel bij willen betalen. en dat er minimaal 1 slaapkamer op de begane grond moet zijn ivm zwaar meervoudig gehandicapt kind. Krijgen netjes een lijst het park dat een beetje in de buurt van de huur prijs komt en op het lijstje staat is met alle slaapkamers boven.... ik kan dit geen duidelijk mail vinden. Ook de compensatie van de friends voordelen....25 euro te goed bonnen he jammer dat is een uurtje bowlen maar geen krant ed..... jammer overwegen nu toch echt te annuleren en naar een concullega te gaan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op verzoek van de gast de boeking kosteloost geannuleerd, daar de andere voorstellen niet voldeden aan de verwachtingen van de gast.

All complaints of