Complaint: centerparcs limburgse peel cottage verschrikkelijk vies en slecht onderhouden

user-123399 on 24 August 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren zijn we thuis gekomen van een bezoek aan park, de Limburgse Peel.
We hadden een midweek geboekt van 20/08 tot 25/08, echter zijn we ‘s ochtends 24/08 al vertrokken, het was een erg terleurstellend bezoek!

Bij binnenkomst in cottage nr 280 rook het vreselijk muf, dus eerst maar een paar ramen open gezet, het toilet rook naar oude urine, dus zelf maar even een sopje erdoor gegooid, we zijn niet van die types die over alles komen zeuren namelijk…
Vervolgens bij het openen van de deur van de 2 persoons slaapkamer in de hal kwam ons een vieze oude zure lucht tegemoet, wat het was geen idee maar erg smerig, spuiten met deodorant en het luchten haalde niks uit, de stank bleef!
Daarom van die ruimte dus maar geen gebruik gemaakt.

Het interieur was 20 jaar geleden al afgeschreven, erg jammer we hadden wel iets frissers en moderners verwacht bij de naam center parks. Wel positief dat de badkamer en het toilet zijn vernieuwd, maar jammer dat dat in de rest van de cottage niet was doorgevoerd.

Na een gezellige avond in de market dome keerden we terug naar het huisje om te gaan slapen, na even in bed gelegen te hebben begon het matras verschrikkelijk te stinken, zo verschrikkelijk smerig, een sterke oude zweet/lichaamsgeur van waarschijnlijk eerdere gasten. Nou dit bevordert de nachtrust niet kan ik vertellen!
Hier heb ik de volgende dag over gebeld, ik werd in mijn verhaal abrupt afgekapt met de mededeling er komt iemand naar u toe om er wat aan te doen, vervolgens kwam er een medewerkster met schone moltons en onderleggers om het probleem op te lossen, echter geen schone lakens en slopen, dus de geur was nog steeds waarneembaar als je in bed lag. Voor eventuele andere klachten was zij niet geinstrueerd, dus als er nog iets was moest ik maar weer bellen, tja!

Verder liet de hygiëne ook te wensen over, plafond in de hele cottage vol spinnewebben, vieze ramen en kozijnen, koelkast kon niet goed dicht, kussens op de banken en stoelen waren zo versleten dat er gaten in zaten, geen lampenkap die er fatsoenlijk uit zag, echt heel smoezelig allemaal!

Bij het uitchecken heeft mijn man aangegeven dat de cottage en de hygiene ver beneden pijl waren en dat wij daarom die dag al gingen, het commentaar was “dan had u maar aan de bel moeten trekken” naar mijn mening hoort geen enkel huisje er zo uit te zien, wanneer wij voor 4 nachten 450,- moeten betalen willen we op z’n minst in een schoon huis, met een fatsoenlijk bed en een comfortabel bankstel verblijven…

Wij zijn erg terleur gesteld, we hadden in de planning om dit najaar nog een bezoek te brengen aan center Parks voor een weekend of midweek, maar na deze ervaring zal onze keuze niet gauw meer op één van jullie parken vallen…

Wij hopen dat er iets met deze informatie gedaan wordt, wellicht zullen wij dan in de toekomst nog eens een uitje boeken in één van uw parken en zullen de gasten die na ons komen wel een prettige tijd hebben.

Desired solution:

waardebon of een andere tegemoetkoming

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd en een digitale cadeaubon geldig voor een volgend verblijf.

All complaints of