Complaint: 0012011005711/01 23/12/2011 — 27/12/2011 5 dagen 4 nachten reisje centerparks de haan

user-80692 on 18 January 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Wij zijn onlags naar de haan geweest met het gezin, nu wij daar zagen was zo erg, het huisje zag er verouderd uit toch, toch acceptabel van de buitenkant.
Tot we binnen kwamen zeiden we aan ons zoontje van 2.5 jaar dat we hier onze vakantie zouden doorbrengen,
zen reactie was al snel negatief en vond het best lachwekkend.

Tot dat we op verkenning gingen in het huis, amai een vuile keuken de handvaten hangen rondom met vieze bacteriën de kasten vielen uit elkaar of toch werd er gewacht tot ze volledig er af vielen, Verf schilferde af aan de dampkap, leuk zo als je kookt,
onze eerste dag was men toekomstige van plan om spaghetti te maken ze wilde dit dan in een vergiet doen zo u kunt zien op foto was onze honger al snel verdwenen wat en vergiet,
wie controleert zo een cottage, betalen wij daaroor ?
In de badkamer vonden we haar, alook het raampje,
het douche scherm, het verouderde douchescherm en zo u kunt zien op foto bijlage waar onze handdoeken zouden plaatsvinden kortom er waren te veel opmerkingen om het daar zo maar te bij laten.

Ik had toen een medewerkster gesproken toen we bedlinnen besteld hadden lagen die zogoed als buiten in een kotje 1 op 1 in plaats van ze op een tafel te leggen binnenshuis, belden we naar dedienst die op de welkomstpapieren stonden, nemen ze blijkbaar gewoon niet op, maar aan het loket zeggen ze doodleuk u kan altijd ons bellen, we zijn altijd bereikbaar. Niet dus.

Buiten dit hebben we een vuilnisbak gehad die dringend aan vervanging toe was, een vuiblik die voor de vuilbak was, ontbreken trekker, stroomproblemen in de living, daardoor is de verlichting van de kersboom kapot er was maar één stopcontact in de living ook voor de laptop was dit stopcontact van belang,
alsook de overnachting liep stroef enkele uren geslapen, het waaide, maar zo hard nu ook weer niet, rrarara waar kon je niet van slapen van de wind die door de dakpannen waaide, er zaten gelijk restanten stro of zo in dat precies nog de zaak ergermaakte afshuwelijk.

verder is er in de aqua dome een vervuild zicht betreft kleedkamers en omgeving, sterk verouderd zwembad, met liqudatie her en der onder meer een glijbaan beplanting ontbrak, mos op de roosters. vervuilde indruk, zowel kleedkamers als indoor zwembad.

Verder hadden wij bedlinnen besteld via het boekingskantoor zij bestelden 1 belinnen voor een twee persoons bed, nu toen we toewamen zoals eerde vermeld lagen die in een ruimte 1×1 de deur stond open op een kiertje, tegen de tijd dat wij wilden slapen zagen wij dat dit pakketje maar voor een enkel bed was konden zij dit nu niet zien er was geboekt voor een gezin één kind 2.5jaar en een koppel, ze geven ons een pakketje voor 1 enkele persoon.
In de aankoopbon staat 2 volw en 1 kindje en dekbeddenhoes.
Wilde ze mij daarvoor nog eens aanrekenen.

Nu toen ik die avond een medewerkster sprak ik vermoed een
gerante stelde ze me gerust.
Na men verhaal gedaan te hebben, omtrent hun enquete die ze voorschotelen aan hun bewoners.

Ik vertelde daarbij datze deze minpunten maar misschien zouden zien na zo 200 van die enquetes maar dat wij nu we de volle pot betalen voor zo een weldoende cottage.
Ze had als antwoord dat ik morgen maar eens op papier een wensbrief moest schrijven en dat ze er weet van heeft dat niet alles optimaal volgens eis is.
Nu een dag later is leuk gezegd, zekers als die persoon er die moment niet was.

Alsook BALUBA indoor speelparadijs kwa hygiëne amai, overal stof, haarballen, men toekomstige was meegeweest samen in zo glijbaan op de achterkand waren gewoon woorden in het stof geschreven,
Die niet altijd kindvriendeijk waren, rond het zwaardere speelgoed zag je goed dat er gewoon te lang gewacht wordt tegen dat er eens iets verzet werd om de matten proper te houden hoeveel Wij hebben nu al veschillende keren naar Centerparks geweest, al altijd werden we goed onvangen, buiten nu wij hadden een speciale week van de vrijdag tem de dinsdag nu net in die periode kestavon & kerstdag viel, was het leuk geweest om deze 1 ste keer met het gezin aan tafel te zitten vermis onze kleine toch al wat groter wordt zijn wij op kerstdag voormiddag gewoon vertrokken

Wegens te veel opmerkingen, wij konden nog 3 dagen blijven maar wegens de hygiëne, onstpanningvoorzieningen, kindvriendlijkheid, hebben wijbesloten dat het genoeg was.

En hebben we er een punt achter gezet.

Zie bijlage: IMG20120109 10523.JPG bijlage kan je opvragen indien jullie dit mocht baten

Kunnen jullie ons helpen.

Desired solution:

Een degelijke compensatie, deze reis koste wel om bij de 594 €
voor een bouwvallige cottage, waar je echt liever niet was.
Zekers niet waar je in zo een staat kerstavond & kerstmis wou vieren.alsook de aquadome is sterk verouderd.Dus toch een
misser, een grondige rechtzetting zou zeker welkom zijn wij zijn tenslotte maar 2 nachten van de 5 dagen gebleven en het was genoeg geweest, we hadden het gezien, veel viel er niet te beleven, je staarde overal wel naar iets of wat dat vervuild/onverzorgd verontreinigd of bouwvallig was. NOG NOOIT MEEGEMAAKT. spijtig we hadden er echt eens naar uitgekeken, de eerste maal met onze zoon zelfs hij wou daar niet zijn.
Daar moet dringend aangewerkt worden willen ze de goede naam Centerparks behouden.
Ik kan hen niet bereiken vermits de Info@centerparks.be / contact etc niet tot bij hen aankomt na vele zoeken ben ik op jullie gebotst, ik hoop dat ze zo slim zijn om tot verzoening over te gaan want hoe dan ook laat ik het er niet bij.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast kreeg reeds een cadeaubon toegestuurd met een begeleidende brief.

All complaints of