Complaint: 4

user-166354 on 11 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vele malen boekte we bij cp. Nu wilde we omdat er nooit klachten waren, niet een weekend maar een hele week.Vermoeit na een reis uit noord Friesland, kwamen we aan en werden te woord gestaan door vriendelijke meisjes. Jammer dat ze ons moesten zeggen dat we nog niet naar het huisje mochten, maar pas om 3 uur de bomen open gingen. Ook kregen we een ander huisnummer dan wat we geboekt hadden.Op zich niet erg, maar ik kreeg toen al argwaan. Het was ook een 4 pers huisje. Dus waarom? oke 3 uur op naar nummer 528. Het eerste wat ik deed was mijn schoenen uit en sloffen aan.[Mijn man liep heen en weer naar de auto] Dat had ik niet moeten doen daar ik op de vloer uit gleed door het zand.Eerst maar even naar de wc. Maar wat een schrik deze was vies en bruin zelfs de scharnieren van de zitting. Wat met een spray goed schoon te houden is. De voegen van de wc vloer waren zwart en niet grijs zoals het moest zijn.Ook de leiding van het water was vies er zat zelfs kopergroen op. Wat ook het geval was bij de cv. De ramen waren vuil zodat we de vogels en konijntjes amper konden zien. Mijn man heeft de klachten gemeld en om 7 uur kwam er een dame om de boel schoon te maken maar daar gingen wij niet mee akkoord daar we net aan het eten waren. Wij spreken en verstaan geen Frans en die dame geen ned. Hebben haar toch duidelijk kunnen maken de volgende morgen 11 uur terug te komen. Mogelijk had ze dat toch niet begrepen daar er niemand kwam. We wachten het maar af zeiden we tegen elkaar.Daar het voor mijn man ook niet mee viel elke keer naar de receptie te gaan [66 jaar en ik 75] Hij moest wel, de tafelpoten gingen er onder vandaan. Er komt iemand om te repareren zei men daar. En ja een vriendelijke jonge man heeft het euvel verholpen. Tevens is hij het huisje door geweest en constateerde dat er niet goed gekuist was zo men dat in België noemt.Hij zou er voor zorgen dat het als nog zou gebeuren. Hij heeft ook nog even gekeken of ie de keuken kraan vast kon draaien. Wat niet lukte.Hij heeft ook doorgegeven dat het erg lang duurde voor de koffie klaar was voor 4 kopjes koffie. Zelf heb ik met azijn de uitloop van deze kraan bewerkt zodat het water niet alle kanten uitspuit als je hem open doet. Nou dat was dat en inderdaad kwam er toen iemand [weer een frans talige] die de ramen gelapt heeft en de vloer een dweil heeft laten zien. Maar de wc bleef onaangeroerd. Die kon niet schoner begreep ik. Nou geef mij bleekwater of azijn en ik krijg het schoon. Maar kon haar dat niet duidelijk maken. We besloten om onze ogen maar niet verder open te doen we hadden het al gezien. In het aanrechtkastje is waarschijnlijk lekkage geweest, daar was de boel zwart en er lag in het hoekje een afwasborstel, die heb ik laten liggen omdat ik niet weet wat er mee gebeurt was. Heb met een schuurspons afgewassen. Het viel me op dat de schoonmaakster haar emmer in de afwasbak zet, die toch ook op de vloer in de wc staat. Nu verder.Het koffie apparaat werd vervangen en het volgende diende zich al weer aan. Broodje roosteren, stekker in het stopcontact gedaan en broodje er in, klaar dus brood er uit, maar daar was een steekvlam en de stroom was er af. Weer naar de receptie, afgesproken dat we zouden gaan zwemmen en daarna zou iemand de zekering komen vervangen. Toen we uit het zwembad kwamen was dat intussen gedaan. Prima. Dat was het laatste????? Nee!!!! Toen ik zaterdagmorgen de gordijnen open zou doen, lagen er 3 lange wormen op de vloer te kronkelen. Mijn ontbijt heb ik overgeslagen en daar waren de tranen. Waarop mijn man zei; we gaan vandaag naar huis hoe vind je dat? De tranen waren gauw weg en snel inpakken dan kunnen we nog voor donker thuis zijn. Zonde, we hadden toch voor een week geboekt? Maar we gingen. De zenuwen gingen hoogtij vieren. En het fijne van weggaan is het thuis komen. Zeker na zoveel narigheid.!!!!!!!

Desired solution:

Daar we genoodzaakt waren niet langer te blijven, zouden wij het billijk vinden als we een weekend of midweek gratis zouden kunnen vertoeven in De Eemhof of De huttenheugte.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

11 years ago - Telefonisch contact opgenomen met gast.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast telefonisch gecontacteerd en een compensatie aangeboden.

All complaints of