Complaint: 4e omboeking in 6 jaar bij Centerparcs

user-72685 on 06 December 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Met de hele familie gaan we al jaren in januari een weekend naar een centerparcs-park. Vaak tot tevredenheid. Er is echter wel een groot probleem dat we vaak niet in het park van onze voorkeur terecht kunnen. Dat is heel raar, want we boeken in augustus – oktober en dan kan je gewoon boeken voor het betreffende park, in dit geval Zelande. Nu zijn we vrijdagavond gebeld door Centerparcs dat het park in het door ons geboekte weekend niet open is. Dat vind ik zeer raar, waarom kan je dan wel boeken voor dat weekend. De sluiting wordt toch niet pas nu bepaald? En de oplossing is dat we naar een ander park moeten uitwijken. Dat frustreert enorm. Zoals in de titel beschreven is dit al de vierde keer in de zes jaar dat we dat doen. Vorig jaar ging het goed en dachten we dat het nu wel voor elkaar was. Maar dat het nu weer hetzelfde verhaal is, dat is erg jammer. We zijn dan ook van plan dat dit de laatste keer is dat we naar een Centerparcs gaan. Ik hoop dan ook nog op een reactie van het webcare team. We hebben vrijdagavond daar al een reactie naar toe gestuurd en tot op dit moment nog geen reactie gehad. Dat is ook teleurstellend.

Desired solution:

De vorige keer is door de directeur van het klantenservice team persoonlijk contact opgekomen en is een goede coulanceregeling getroffen. Dat zouden we dit keer graag opnieuw zien.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, Op 6 december jl. heeft u uw klacht besproken met de directeur van ons Customer Contact Center. We kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is dat u voor een vierde keer niet kan verblijven op het park dat u geboekt heeft. We bieden u onze welgemeende excuses aan. We verblijf werd omgeboekt van een 8-persoons premium op het Port Zélande naar een 8-persoons premium op De Kempervennen. We hebben u eenzelfde type cottage aangeboden. In onze voorwaarden kan u lezen dat we ons het recht behouden een park tijdelijk te sluiten ofwel volledig aan één partij te verhuren. In dat geval geven we u de mogelijkheid om te boeken naar een ander park of kosteloos te annuleren. Er bestaat geen recht op enige vergoeding. We begrijpen dat het niet prettig is dat u niet kan verblijven in het park naar keuze. Uiteindelijk heeft u besloten om te verblijven op De Kempervennen en uw verblijf niet te annuleren. Uit gastvriendelijk oogpunt bieden we u een diner aan voor 8 volwassenen. U zal de dinervouchers ontvangen bij aankomst op het park. We vertrouwen er op uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld en wensen u alvast een fijn verblijf toe op De Kempervennen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Responded on 09 January 2012 at 11:57

Er is gezorgd voor een financiele tegemoetkoming in de vorm van een diner. Dat hebben we geaccepteerd en is in onze ogen goed opgelost.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er werd de gast een diner aangeboden tijdens zijn verblijf.

All complaints of