Complaint: Aansprakelijkheid bij schade door slecht huisje

user-97684 on 19 April 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tijdens mijn bezoek aan de Eemhof op 18-03 is tijdens het verlaten van cottage 105 bij het dichtslaan van de deur de bovenste ruit naast de deur gesneuveld. Deze schade heb ik contant afgerekend bij de portier nadat zij mij verteld hadden dat ik hiervoor aansprakelijk was en dat ik dit bij mijn aansprakelijkheidsverzekering zou kunnen declareren.

Na contact gehad te hebben met mijn verzekering hebben ze mij terug verwezen naar center parcs met de melding dat ik hier niet voor verzekerd ben, maar ook niet aansprakelijk voor gesteld mag worden omdat de deur dicht doen een normale handeling is, die elke gebruiker meerdere malen doet, dit had dus iedereen kunnen overkomen.

Graag zou ik dan ook het bedrag terug ontvangen, omdat ik hier niet aansprakelijk voor ben.

Hierbij de reactie van center parcs:

Wij hebben uw e-mail van 13 april jl ontvangen. Helaas moeten wij u mededelen dat u de schade onder uw verantwoording valt. Graag verwijzen wij u naar artikel 16B van de algemene voorwaarden.

Wij vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Desired solution:

Geld terugkrijgen, het is toch belachelijk dat ik hier aansprakelijk voor zou zijn als de staat van het huisje zo is dat de ruit er zomaar uit valt door het dichtslaan van een voordeur.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Klacht is nog steeds niet afgehandeled, ondanks Center Parcs deze klacht afmeld. Krijg geen reacties meer op mijn mails naar mijn contactpersoon of van het algemene info mailadres. Erg slechte service!!

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of