Complaint: Actie groupon voor Centerparcs

user-42687 on 04 March 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde voor €179 een 6 pers cottage huren het huren is mij gelukt alleen moet ik nu voor de minst luxe huisje toch €50 extra betalen omdat zij dir zijn als een upgrade??
Ik vraag me dan af welke upgrade? Ik krijg geen handdoeken geen linnen en het is geen luxer huisje.

Gewenste oplossing

Ik wens het huisje voor €179 te huren uiteraard excl reserverings kosten en toeristenbelasting

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht gelezen en willen dit graag met u oplossen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contactgegevens te sturen naar webcare@centerparcs.com? Wij nemen dan contact met u op. met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Nog steeds geen reactie van Centerparcs ontvangen ondanks de vele mails Ondertussen in het park geweest en weer thuis

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - De klacht werd door onze afdeling Guest Relations in behandeling genomen. De extra kosten van €50 werden teruggestort aan de gast. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De extra kosten van €50 werden uit de factuur gehaald en werden teruggestort op het rekeningnummer van de gasten.

We vertrouwen erop deze klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

All complaints of