Complaint: Alles dicht

user-158047 on 05 February 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze last minute boeking is door het systeem verkeerd opgeslagen en er kwam opeens
een andere datum op mijn bevestiging. Direct op maandagochtend heb ik hierover contact opgenomen
met jullie boekingsnummer, het verblijf kon alleen worden omgezet als ik €84 zou bij betalen.
Dit was niet terecht, het bedrag dat ik heb betaald was voor de ochtend erna vertrekken, julie systeem maakte daar een fout in.
Aangezien wij al ingepakt hadden en klaar waren om te gaan heb ik dit bedrag maar voldaan, maar ik ben het hier niet
mee eens. De medewerker aan de telefoon gaf aan dat ik de boeking kon annuleren en opnieuw kon doen, maar de actie
was inmiddels verstreken en dan zou ik die korting niet meer krijgen.

Eenmaal aangekomen op het park vroeg ik om 4 zwemkaartjes, ik had een 4 persoonshuisje geboekt, omdat op zaterdag mijn broer en zijn
kindje op bezoek zouden komen en wij dan graag wilden zwemmen. Volgens uw collega op het park kon dit niet, dan zouden wij
voor 4 personen toeristenbelasting moeten betalen. Uw collega die ik heb gesproken over de boeking gaf heel wat anders aan.
Zij adviseerde ons juist een 4 persoonshuisje(dus duurder) te nemen, omdat je dan standaard 4 kaartjes zou krijgen.(wij waren met 2 personen)
Nu hebben wij dus voor niets een duurder huisje genomen.
In het huisje zelf was het een rotzooi van jewelste, alles was smerig en ik heb zelf alles opgeruimd en schoongemaakt.
Uw collega gaf aan dat wij dit direct hadden moeten melden, maar zoals u zich kunt voorstellen was ik de ellende zat en ben het zelf
gaan schoonmaken. Hiervoor werden wij afgescheept met 10 euro aan parkbonnen. Alle faciliteiten op het park waren ook om 18.00 uur dicht,
er kon alleen gegeten worden bij de market dom en hier werd van te voren helemaal niks van aangeven. Wij zaten dus op een park waar alles dicht was, zelfs het zwembad was maar tot 18.00uur open want er werd onderhoud gepleegd. Bij de boeking op internet werd niks aangegeven, ook stond er niks op de pagina van Center Parcs en port zelande. Aan de telefoon werd ook niks aangegeven. Dus maandagavond na uitgepakt te hebben wilden wij gaan eten en konden we alleen nog een ijsje krijgen om 20.00uur want ook het buffetrestaurant sloot vroeger. Boodschappen hadden we niet want we wilden daar eten.

Na een paar dagen besloten wij naar de sauna te gaan, eerst hebben wij een half uur voor de deur moeten staan omdat de
deur niet op werd gedaan, toen wij eenmaal binnen waren bleken de sauna en het turks stoombad kapot.
Om 7 uur werkte dit weer, aangezien wij er om 5 uur al waren hebben wij 2 uur niks staan doen,omdat niets
functioneerde en wij het wachten zat waren zijn we terug gegaan naar het huisje.

De laatste klacht betreft het Market restaurant, wij hebben hier 2 keer gegeten, waarvan wij eenmaal helemaal niets te drinken
hebben gehad en de 2e keer 1 drankje, terwijl wij meerdere malen om drinken hebben verzocht. Na een half uur wachten hebben we ook niet verder gegeten daar het eten behoorlijk pittig was.
Deze klacht hebben wij ook neergelgd, ter compensatie hebben wij hiervoor een ontbijt aangeboden gekregen. Al deze klachten zijn meer dan een jaar geleden,van zowel het park als Centerparcs guest relations geen reactie. Schandalig, want een volle week vakantie is hierdoor verpest en we zijn een hoop geld kwijt. Na afgelopen jaar diverse malen gemaild te hebben en nog dingen aangegeven te hebben op de parken zelf(afgelopen jaar zijn we nog 2 keer port zelande,sandur en kempervennen geweest), geen reactie.Jammer want boekingen worden wel gewoon verwerkt.

*En ter info: Dit betreft januari 2012! Jullie reageren gewoon totaal niet.

Desired solution:

Dat ik gecompenseerd word voor het geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten en alle extra kosten die wij hebben moeten maken maakt niet uit of dit nu financiele compensatie is of een nieuw verblijf.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from CenterParcs

11 years ago - Geachte gast, Uw klachten werden destijds afgehandeld door zowel het hoofdkantoor als de afdeling Guest Relations van het park Port Zélande. Tevens heeft u voor al de klachten een compensatie ontvangen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hallo, Dit is absoluut niet zo. Op het park heb ik alleen een ontbijt gehad en 10 euro aan waardebonnen omdat ze op dat moment niets konden regelen en aangaven dat ik mijn klachten per mail naar het hoofdkantoor moest sturen. Van jullie kreeg ik echter een mail dat het park de klachten moest oplossen en hierna heb ik nooit meer wat vernomen. Onderstaand vinden jullie al mijn boekingsnummers van het afgelopen jaar en dan hoor ik graag bij welke boeking ik gecompenseerd zou zijn en naar wie dat dan is verstuurd want ik heb geen compensatie gehad. Boekingsnummer: 8172195 verblijf van 3-12-2012 op port zelande, geen boekingsnummer meer maar betalingskenmerk ideal:593154938 Boekingsnummer 8665798 Boekingsnummer 5149380 Boekingsnummer 1507747 Ik verblijf regelmatig op jullie parken maar ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het ook belachelijk dat jullie aangeven dat ]jullie mij gecompenseerd hebben. Als dit niet opgelost word ben ik ook helemaal klaar met Center Parcs. Alle schade opgeteld: 84 euro van de boeking; 2x diner voor 2 personen wat niet afgemaakt kon worden omdat we niks te drinken kregen; Geen faciliteiten waar je wel voor betaald, want bij Port Zelande zit het activiteiten centrum apart; Zwembad na 18.00 uur dicht; Duurder huisje ivm met zwemkaartjes die ik uiteindelijk niet kreeg; Smerig huisje; Sauna die het niet deed; Niet kunnen eten op avond van aankomst(om 20.00 uur!!) waardoor wij verplicht waren het park te verlaten. Een paar bonnen van 10 euro en een ontbijtje is nauwelijks compensatie, dit gaf het park zelf ook aan dat ik daarvoor bij jullie moest zijn en jullie verwijzen me naar het park, van het kastje naar de muur waar ik dan de dupe van ben. Graag een fatsoendelijke oplossing. gr.Samantha Hendriks

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 6 februari jl. werd er een e-mail verstuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. Er werd de gast gemeld dat de klachten destijds werden afgehandeld.

All complaints of