Complaint: annulering

user-43788 on 15 March 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is een boeking gedaan door mijn schoonzus op 07-03 2011.
Zij had begrepen dat ik geen annulering wilde nemen,maar dat was verkeerd begrepen.Toen wij het erover hadden heb ik op 15-03-2011 gebeld ik kreeg tehoren dat het binnen 24uur moest doorgeven.Nou zijn er omstandigheden dat iemand niet gelijk kan reageren,maar er is geen begrip.Ook vindt ik dat als je vaste klant bent zij ook je tegemoet kunnen komen.Hier ben ik het niet mee eens.

Gewenste oplossing

Dat ik als nog mijn annulering kan krijgen,dat zou ik heel fijn vinden en ook klantvriendelijk naar de klant toe.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht gelezen en willen dit graag met u oplossen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contactgegevens te sturen naar webcare@centerparcs.com? Wij nemen dan contact met u op. met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - We hebben de melder van deze klacht inmiddels persoonlijk geïnformeerd. We hebben geen verzekering meer kunnen afsluiten omdat de tijd tussen boekingsdatum en aanvraag voor de verzekering te lang is. Webcare Team Center Parcs Antwoorden

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We zijn niet kunnen ingaan op de vraag van deze gast. We hebben ons gehouden aan de voorwaarden betreffende de annuleringsverzekering.

All complaints of