Complaint: annuleringsbeleid dieren

user-195521 on 25 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

twee huisjes geboekt voor het weekend van 20-9 tot 22-9-2013.
kosten 1800 euro,voor 19 personen en 3 honden.
op 24-8-2013 kregen wij te horen dat de honden wegens gezondheidsredenen niet meekunnen,dit dezelfde dag telefonisch gemeld aan centerparcs en gevraagd of de kosten van 49,50 geretourneerd konden worden.
dit bleek niet mogelijk omdat we vier dagen te laat waren met het melden ervan.
beetje jammer en zeer klantonvriendelijk!
voor ons geen centerparcs meer,helaas.

Desired solution:

restitutie van de 49,50 euro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 28 August 2013 at 07:46

goede dag
de oplossing is prachtig erg klant vriendelijk jammer dat we eerst een klacht moeten hebben maar oke prima zo
bedankt mevr makkelie

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 26 augustus jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of