Complaint: Bekkeninstabiliteit maar een cottage ver verstopt.

user-181562 on 01 June 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In april 2013 zijn mijn man, dochter en ik een midweek naar centerparcs Eemhof geweest. Wij hadden een vip cottage (overal dichtbij etc.) nou het was voor mijn man een kwartier (!) lopen naar het zwembad. En voor mij een half uur!! Nu hebben we weer een midweek (VIP) geboekt. En nu hebben we weer een huisje zo ellendig ver van de parkeerplaats etc gekregen. Ik mijn verhaal uitgelegd aan de beste man, krijg ik te horen dat er dan €33,- voorkeurskosten bij opkomen. Ja zeker… Hiermee ga ik dus niet akkoord! Net als dat mijn man mij de vorige keer niet met mijn dochter bij onze cottage af mocht zetten (cottage 911 is nog een aardig eind vanaf de parkeerplaats). Vind dit echt BARSLECHT geregeld. Mocht dit niet veranderen ga ik NOOIT meer na centerparcs, terwijl ik een zeer regelmatige bezoeker ben. Jammer. Maar om jullie gasten zo te behandelen vind ik bruut!

Desired solution:

Een huisje dichtbij het zwembad e.d en een goedmaker vd laatste x dmv een bon om op het park te besteden in de restaurants.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 3 juni jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of