Complaint: Betaalde maar onboekbare voucher

user-122034 on 17 August 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een voucher van Groupon gekocht voor een weekend of midweek op één van drie specifieke parken van Center Parcs. Op de voucher staat dat je zodra je de Groupon hebt ontvangen, meteen kan boeken. Echter op de voucher/ Groupon staat dat je kan boeken door op de voucher/ Groupon te kijken (?). Nergens enige vermelding van waar je dat kan boeken, alleen dat het online moet. Dus ik naar de site. Na alles ingevuld te hebben volgens de voorwaarden van de voucher is er een scherm waar je je actiecodes kan invoeren. Beide codes werken niet. Aangezien er maar een week de tijd is om te boeken bel ik naar het dure Center Parcs 0900 nummer. Na een halfuur uitleg en wachttijd komt het meisje tot de conclusie dat deze “deal” niet te boeken is en dat ze hierover niet geïnstrueerd zijn. Ze wijst me wel op een andere groupon-deal die goedkoper is dan de deal die ik heb geboekt, op www.centerparcs.nl/groupon maar dan gaat het niet om de hotels noch de data of voorwaarden die op mijn voucher van toepassing zijn en waarom ik het ook heb gekocht!! Ze verwijst me door naar Groupon. Ik bel Groupon, doe het hele verhaal uit de doeken tegen ene Jos en de verbinding wordt verbroken. Er werd niet teruggebeld dus ik belde weer Groupon en vertelde het hele verhaal voor de derde keer inmiddels. Het meisje gaf aan dat het “suf” was dat er nergens stond waar je de voucher kan verzilveren maar dat ik even tot middernacht moest wachten en dan gewoon kon boeken en de actiecodes dan herkend zouden worden. Ik heb dat geprobeerd maar de actiecodes worden helemaal niet herkend. Ik heb ook nog gemaild met de vraag WAAR ik specifiek mijn voucher kan verzilveren. Geen reactie… Inmiddels heb ik er geen zin meer in, ik vind het nergens op slaan dat ik ZOVEEL moeite moet doen om iets te boeken waarvoor ik al heb betaald en van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Waardeloze samenwerking. Nu lees ik alle andere klachten en heb ik ontzettende spijt dat ik me heb aangemeld want ik voel de bui al hangen dat straks “alles vol zit”, of dat ik bij moet betalen waardoor er eigenlijk geen sprake meer is van een deal of iets dergelijks. Jammer, want ik keek er naar uit om er even tussenuit te gaan en heb altijd goede herinneringen gehad aan CP, leuke tijden gehad altijd maar dit is gewoon waardeloos.

Update: Vermoeden is uitgekomen: na veel gedoe heeft CP inmiddels een link gemaild met de selectie waaruit ik zou moeten boeken. Wat blijkt: dit was geen aanbieding maar een aanbetaling voor de reguliere CenterParcs-prijs! Of ik nog even 163 euro wil bijbetalen voor iets dat ik niet wil. Misleidende aanbieding van Groupon en CenterParcs; NIET BOEKEN mensen!

Desired solution:

Mijn geld onmiddellijk terugboeken.

Update: Er staat ineens een smiley bij dat de klacht is opgelost maar dat klopt helaas niet!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Wel reactie maar geen oplossing op de klacht... Kluitje, ruit!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast de nodige informatie gegeven om een boeking te maken met de groupon-voucher.

All complaints of