Complaint: Boeking

user-88422 on 01 March 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We boeken al jaren bij Centerparcs. Zo ook nu voor de komende zomervakantie.
Wachten de bevestigingsmail af zodat we kunnen betalen.
Heb 2 keer gebeld voor een bevestiging!
Betaal alsnog keurig. Krijg ik nu een brief mat ondanks de herinnering….(hoezo herinnering heb niks gezien).
Of we snel willen betalen anders vervalt de boeking. Ik heb al betaald!
Niks in de brief van mocht u reeds betaald hebben …enz. Nee hoor…
Bl ik keurig het nummer van de afdeling betalingsverkeer zoals in de brief vermeld 2 keer een half uur in de wacht…
Toen nummer van hoofdkantoor opgezocht en zo geprobeerd om in contact te komen. Jawel uiteindelijk iemand aan de lijn.
Reactie ik snap niet waar u het over heeft maar ik noteer uw naam en telefonnummer en dan bel ik u terug…. Ja en daar wachten we nu dus nog steeds op……

Desired solution:

Excuus, en betere bereikbaarheid. Een attentie (b.v. tijdens een volgende verblijf)voor het ongemak en lange wachten is wel op zijn plaats.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht werd telefonisch met de gast afgehandeld.

All complaints of