Complaint: c1000 voordeel voucher

user-169567 on 25 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al twee avonden bezich om te boeken maar hij geeft maar aan dat hij ongeldig is of niet goed ingevuld, ook hebben wij gebeld maar volgens de dame aan de andere kant van de lijn klopte de voucher wel maar lag het aan ons dat wij het niet goed invulde maar ik denk dat het allemaal moetwil is om zo eronderuit te komen lekker hoor zon spaarsysteem waar je niks aan hebt.

Desired solution:

dat ik gewoon op bel en dat ik zo kan boeken, laat zij dat maar allemaal invullen en met de problemen zitten ik ben helemaal gestrest van die c1000 spaar shit

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gast heeft alsnog een boeking kunnen maken met de c1000 voucher.

All complaints of