Complaint: C1000 voordeel voucher werkt niet

user-169230 on 24 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij de C1000 gespaard voor korting op een centerparcs verblijf. De code waarmee ik kan boeken staat vol met onduidelijke letters en cijfers (22 stuks!)
De code wordt niet herkend, de C1000 verwijst me naar Centerparcs en de helpdesk van centerparcs geeft aan mijn mail binnen 14 dagen (!) te behandelen.

Desired solution:

Ik zou graag een werkende code ontvangen om zelf te kunnen kiezen uit de beschikbare verblijven. (en dan maar hopen dat het park van onze keuze door deze vertraging nog niet uitverkocht is...)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of