Complaint: c1000 voucher

user-163034 on 22 February 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

en weer ben ik aan het proberen om met de c1000 voucher de actie code in te voeren en weer geeft hij aan code onjuist of niet geldig. nu ben ik met mijn eerste voucher teruggegaan naar de winkel en heel netjes een nieuwe teruggekregen..ook deze geeft aan foute code of niet geldig.. het betreft een boeking bij huttenheugte voor een comfort cottoge(6 pers) voor een weekendvan 8 maart welke mij dan 199 euro zou gaan kosten.. nu kom ik op een bedrag van minstens 400 euro .

Desired solution:

ik wil gebruik maken van de actie maar dit is nu niet mogelijk. Heb altijd vertrouwen in centerparcs vandaar ook de keuze voor jullie park. en dit vertrowen wil ik ook graag behouden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CenterParcs to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 25 februari jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of