Complaint: Center Parcs onwaardig

user-143162 on 19 November 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Lang weekendje weg 9-11-2012 tm 13-11-2012, geboekt met mijn ouders, vriendin en mijn twee kinderen (2 en 4 jaar oud). Bij aankomst vriendelijk ontvangen bij de receptie ( keken wel vreemd op dat we tot dinsdag bleven) en lekker gaan zwemmen. Bij aankomst in onze cottage (564) ontdekte wij dat het koffiezetapparaat en waterkoker ontbraken, meteen gemeld en werd direct geregeld.
Later vonden wij een afstandsbediening van een dvd speler, maar ook deze was er niet. Dit hebben wij overigens niet gemeld aangezien wij deze niet van plan waren te gebruiken. Bij het dekken van de eettafel constateerde wij dat het bestek en de pannen erg vies waren. En aangezien er geen vaatwasser is konden wij eerst af gaan wassen. Na gegeten te hebben zijn we de kamers gaan verdelen en tassen uitpakken. De kamers waren allen erg smerig, vooral het tapijt in de hoeken. De gordijnen hingen ook niet zoals het hoort, meerdere hangers waren los waardoor ze niet goed sloten. Het huisje leek gewoon heel lang niet gebruikt te zijn en dus ook lang niet schoongemaakt. In het huisje hing een muffe lucht voornamelijk in de hal.
Op maandagavond 18:40 uur wilde ik alvast mijn tassen deels inladen in de auto, aangezien het met de kinderen anders ‘smorgens vroeg er niet gezelliger er op wordt. Ik ben ook niet anders gewend dat dit altijd kan de avond voor vertrek.
Ik kwam vervolgens bij een gesloten slagboom met een bordje “melden bij de portier”. Zo gezegd zo gedaan, en mijn verhaal uitgelegd. Deze beste jongeman leek mij niet te geloven dat ik op dinsdag wilde vertrekken. Het kwam er in het kort op neer dat ik mijn wekker maar wat vroeger moest zetten. Hierop ben ik boos weggegaan richting receptie (lopend) om een klacht in te dienen, echter deze waren gesloten. Dinsdagochtend was uiteraard de slagboom ook dicht, dus werr naar de portier. Uitgelegd dat ik wilde inladen en vertrekken. Hierbij vroeg hij nog even hoe laat ik weg wilde gaan, maar mocht voor deze keer het park op met de auto. Kennelijk is een verblijf tot dinsdag niet gebruikelijk.
Ik kom de laatst jaren jaarlijks bij een van de parken (naar alle tevredenheid), maar deze keer zijn wij toch wel op zijn zacht gezegd teleurgesteld.
Aangezien ik weg moest had ik geen tijd meer om een klacht bij de receptie in te dienen.

Desired solution:

Een tegemoetkoming van de kosten bij een eventuele nieuwe boeking voor in het jaar 2013 lijkt mij gepast.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.

All complaints of