Complaint: Centerparcs holt achteruit in kwaliteit en hygiëne

user-67329 on 27 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De klacht van ons is dat het met de hygiëne En onderhoud van de cottages erg slecht gesteld is.
De incontinentie lucht in ons huisje was niet om te harden en b.v. Het bad was zwaar beschadigd .
Er zaten veel vliegen in ons huisje en ondanks dat het huisje netjes was schoongemaakt stonk het erg vies!
Ook op de plaza was het werkelijk slecht vertoeven door de aanwezigheid van ontzettend veel vliegen.
De openbare toiletten op de plaza waren werkelijk vies te noemen en de luierbox in de toiletten daar kwam een niet te verdragen stank uit.
Ik ben zelf leidinggevende bij een grote oliemaatschappij maar als ik zie hoe er bij centerparcs leiding wordt gegeven jeuken mijn handen om hier de zaak eens op orde te brengen!
Dit was dus onze ervaring dit jaar bij park ” de heyderbosh”
De prijzen van een verblijf zijn toch niet echt goedkoop te noemen dus gaarne wat meer aandacht voor onderhoud c.q. Renovatie en hygiëne .
Met vr.Gr. À.B.Prins
Voor vragen omgrens mijn klacht bel 06-25158069

Desired solution:

Beter en strakker managment wat betreft onderhoud en hygiëne

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, We vinden het erg jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Graag willen we uw klachten met u oplossen. De klachten die u vermeldt zijn parkgerelateerd. Om die reden hebben we de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park gevraagd uw klacht in behandeling te nemen. Binnen een termijn van 3 weken mag u een antwoord van hun verwachten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er werd een cadeaubon verzonden naar de gast met een begeleidende brief.
Het park heeft zich verontschuldigd voor de ongemakken.

All complaints of