Complaint: CenterParcs neemt klachten niet serieus of geen verantwoordelijkheid

user-53810 on 04 July 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals ik al eerder had gemeld:

In December 2010 hebben wij telefonisch een boeking gedaan bij CenterParcs het park Meerdal.

Doordat wij zo vroeg hebben geboekt is ons 2 fietsen belooft plus 4 zelf te kiezen toppings dit was een vroegboek actie.

We hadden afgesproken dat we met een cadeaubon voor een gratis verblijf betalen voor een 6p cottage daarbij kwam 100 euro bovenop om het te ruilen voor een 4p vip huisje.

Bij aankomst 20 juni 2011 bleek hier niets van waar te zijn, we hadden alleen ons extra betaalde viphuisje plus iedere ochtend broodjes. We hadden geen fietsen, geen fles prosecco en geen andere toppings gekregen.

Dit komt volgens de (botte) receptioniste doordat we met een kadobon hebben betaald. Dit was echter al, zoals hierboven staat, bij de telefonische boeking aangegeven door ons.

Doordat we geen fietsen hadden en toch een flink afstand van alles af lagen moesten we telkens lopen. Dit was voor ons een probleem vanwege een blessure. (als dit van tevoren was aangegeven had ik zelf een fiets meegenomen.)

Nu heb ik al een klacht hiervoor ingediend, daarop kreeg ik het antwoord dat het onze schuld was omdat dit niet op het factuur stond en wij daarop niet gereageerd hebben. Hierop wil ik zeggen we hebben geen schriftelijke factuur gekregen en wat op de site stond is voor de klanten zeer onduidelijk dat er ook nog eens alle extra’s erbij moeten staan.

Dit gebeurde bovendien op onze privé mail zodat helaas niemand kan zien hoe de service werkelijk is namelijk problemen wegschuiven, en dan ook nog aankruisen dat klacht opgelost is.

Nou zet ik nog eens alle feiten op rij
– Ze bieden extra dingen om klanten te lokken
– We betalen met een cadeaubon (wat ook betaald is geworden door diegene die mij de bon heeft gegeven)
– We betalen extra voor het VIP huisje

We komen aan en krijgen niets. Niemand wilt hiervoor zijn verantwoordelijkheid nemen.

Gewenste oplossing

Zowiezo mijn 100 euro terug plus een extra vergoeding voor de cadeaubon waarmee wij hebben betaald, aangezien jullie ons niet hetzelfde verblijf met wel de gewenste opties kunnen waarmaken.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte, We hebben uw klacht gelezen en nemen deze graag in behandeling. Uw contactgegevens zijn ons bekend. U ontvangt van ons een antwoord zodra we uw klacht hebben afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Er is door Center Parcs een uitzondering gemaakt op de voorwaarden van de cadeaubon geldig voor een comfort cottage. Men heeft namelijk toegestaan om een Vip cottage te reserveren mits bijbetaling van het verschil in huurprijs tussen een comfort en Vip cottage, voor deze reservering was dit € 100. We hebben de gast uitgelegd wat het verschil is tussen de twee verschillende types. Dit verklaart de betaalde meerprijs. Center Parcs verstuurt de factuur en bevestiging van de reservering per e-mail. Hierin kan men al de boekingsgegevens terugvinden. De Toppings waren niet geldig op de reservering van deze gast. Deze stonden ook niet vermeld in de factuur. Helaas was dit niet duidelijk voor de gast. We hebben onze excuses aangeboden. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben gasten uitgelegd wat het verschil is tussen een Comfort en Vip cottage. Dit verklaart de € 100 die de gasten extra hebben betaald.

De Toppings waren niet geldig op deze reservering. We hebben de voorwaarden toegelicht.

Helaas hebben we deze gasten geen compensatie kunnen aanbieden. Wel hopen we de gast voldoende te hebben geïnformeerd.

All complaints of