Complaint: Centerparcs reserveringssysteem

user-127488 on 12 September 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo, ik heb nu al een paar keer een mail naar Centerparcs gedaan . De reden is dat ik een boeking wil doen voor 2pers 24 dec midweek . Ik geef alles mooi in online tot je naar cottage extra,s gaat voor het cottage nr te kiezen en dan komt er op helaas ons reserveringssysteem u verzoek op dit moment niet uitvoeren. Met andere woorden ik kan geen boeking doen, alles dit een dag ,2 dagen is goed kan ik begrijpen maar toch geen volledige week is dat al bezig, zolang ze het systeem niet nazien doe ik geen boeking ,en op centerparcs forum komen de klachten ook reeds binnen. Ik ben een trouwe klant van Centerparcs al vele jaren friend ook,maar vind dat zoiets toch niet zou mogen. Das zoals de topping dat er nu bij is voor de voorkeursligging, dat heb ik alles friend altijd dus is er er 1 topping al weg voor de friend leden. Ik hoop dat de klacht opgelost word, want probeer maar te boeken en dan bij cottage extra,s voorkeurligging intikken dat lukt niet. Ik blijf een trouwe centerparcs klant maar zolang ze het niet aanpassen boek ik niet.

Desired solution:

Dat ze het online systeem eens nakijken , en het zelf proberen geeft steeds foutmelding reserveringssyteem en het ligt niet aan mijn laptop.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gast werd opgebeld door het Cont@ct Sales & Customer Service Center van Center Parcs. Alsook de boeking werd gemaakt.

All complaints of