Complaint: CenterParcs telefoonkosten

user-163873 on 26 February 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een telefonische boeking gedaan bij Center Parcs,
omdat ik dat makkelijker vond. Telkens moest ik weer terug bellen omdat een medewerker een fout had gemaakt of met de boeking of met samenvoegen van mijn centerparcs en vouchers v rentepuntenwinkel.
Dit ging met 0900 nummer , dit kost maar liefst 0,50 cent per minuut,
nu kreeg ik mijn telefoonrekening, dit grapje heeft mij dus 25 euro gekost,
omdat het telkens niet goed gecorrigeerd werd. De medewerkster moest het steeds aan een andere medewerkster vragen, moment ik weet niet hoe dit moet….ja lekker dan

Desired solution:

Ik vind dat Center Parcs mij op z'n minst dit moet vergoeden, want dit is niet mijn fout.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 27 februari jl. werd de gast gevraagd om de telefoonrekening op te sturen. Op 7 maart jl. werd de klacht opgelost door het webcare team van Center Parcs.

All complaints of