Complaint: Datum van gemaakte boeking verplaatsen wegens operatie kind 11 jaar

user-164678 on 01 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al voor het twaalfde jaar hebben we een boeking gemaakt voor een weekendje op het Heijderbosch. Samen met ouders, broer en zus en alle kinderen zijn we intussen met 16 personen. Nog nooit is er 1 onvertogen woord gevallen, nog nooit zijn we op welke manier dan ook in gebreke gebleven en natuurlijk gaan we voor de zoveelste keer naar Centerparcs!
Op 6 februari geboekt, op woensdag 27 februari kregen we van een arts (Radboud ziekenhuis)te horen dat onze zoon (11 jaar) wegens een tweede oor-operatie logischerwijze niet mocht zwemmen !!! Daar dit voor hem voor het tweede achtereenvolgende jaar zo zou zijn dat hij tijdens het weekendje Centerparcs alle neefjes en nichtjes het water in zou zien gaan vanaf de kant, met tranen in zijn ogen, klom ik op donderdag ochtend 28 februari meteen in de telefoon en vroeg aan de medewerkers van het hoofdkantoor of er een mogelijkheid zou zijn de datum waarvoor we de boeking hadden gemaakt (vrijdag 22 maart as)eventueel te verplaatsten. Verschillende mensen aan de telefoon gekregen, “geen probleem … natuurlijk gaan we u helpen … mits dezelfde kosten geen wijziging-kosten … naar welke datum wilt u het weekend verplaatsen?”.
Graag wilde ik in overleg met mijn familieleden om zodoende een juiste datum te kunnen prikken … “natuurlijk … geen enkel probleem” en vandaag, vrijdag 1 maart, heb ik meteen weer de telefoon gepakt.
Nu blijkt dat er geen enkel begrip (meer) bestaat, dat er vastgehouden wordt aan “dat kun je toch in onze algemene voorwaarden lezen” “binnen 4 weken geen annulering mogelijk”, reden onbelangrijk!!
Ik had verwacht en gehoopt dat een zichzelf respecterend bedrijf, wat plezier, gelukkige mensen, enthousiasme, aandacht, ontspanning en “paradijs” hoog in het vaandel heeft staan, begrip zou kunnen opbrengen voor de ontstane situatie?!?! We zouden “Friends” zijn van Centerparcs … nou ik dacht dat vrienden echt anders met elkaar om zouden gaan!!!

Desired solution:

Kosteloze verplaatsing van de gedane boeking naar een ander weekend!

Mijn mening hieronder aangegeven is gebaseerd op alle contacten die voor vandaag hebben plaatsgevonden. Deze is na vandaag tot een nulpunt gereduceerd!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CenterParcs to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 4 maart jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast met de mededeling dat de boeking enkel gewijzigd kan worden door de hoofdboeker.

All complaints of