Complaint: de voucher geeft aan foute code

user-169175 on 24 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo ik heb druk gespaard voor de centerparcs kortings vouchter om toch nog met mijn gezin op vakantie te kunnen nu ik de code ik wil toetsen om te kijken wat de totale kosten zijn enz .. en of het voor ons betaal baar is geeft deze aan dat de code niet bestaat of een foute code is ofzo … wij willen graag naar huttenheugte

Desired solution:

elke oplossing maar dit is een grote fout van de c1000 en centerparcs hopelijk kan ik als nog voor niet te veel geld op vakantie met mijn gezin .. anders kunnen wij dit jaar hellaas weer niet weg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

11 years ago - Op 25 maart en 22 april jl. reactie gestuurd naar gast. Tot op heden nog geen reactie ontvangen. De actie loopt af op 30 april. Indien wij geen reactie ontvangen voordat de actie is afgelopen dan kunnen wij geen gepaste oplossing meer bieden. Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 25 maart en 22 april jl. werden er e-mails verstuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor. Helaas geen reactie mogen ontvangen van de gast.

All complaints of