Complaint: Geen Wifi Dekking

user-73982 on 13 December 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste heer/mevrouw,

Afgelopen weekend heb ik doorgebracht in 1 van uw schitterende WaterFront Suite Vip appartement. Superluxe, schoon, ruim, kortom geen reden tot een klacht.

Hetgeen dat me deed overhalen om dit kostbare verblijf te boeken, was die ‘volledige’ Wifi dekking op dit park.
Deze had ik namelijk nodig om mijn bedrijf (een goedlopend cateringbedrijf) draaiende te houden. Offertes versturen, mailtjes snel beantwoorden en nog een tal handelingen waar internet voor vereist is.

Echter was er in de Waterfront Suites geen Wifi dekking.
Ik heb dit op de aankomstdag meteen doorgegeven. Helaas konden ze me niet helpen, waarom er geen dekking was, wist men niet. Verder is er geen alternatief aangedragen.

Het gevolg hiervan is dat er geen communicatie via de mail vanuit mijn appartement mogelijk was. Hierdoor liep ik een aantal orders mis en klagen mijn klanten over de late reacties die ik pas weer kon geven toen ik thuis was.

Kortom: gederfde/misgelopen omzet, direct veroorzaakt door geen Wifi dekking.

Als ik dit van tevoren had geweten, had ik een ander cottage geboekt, die wel in de dekkingszone zit.

Ik voel me misleid door het aanprijzen van volledige Wifi dekking in CenterParcs de Eemhof, waaronder MarinaPark.

http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/wifi_dekking_parken

Met vriendelijke groet,

Dery Joosen
GoldenRaand Catering
www.goldenraandcatering.nl
info@goldenraandcatering.nl

Desired solution:

- Financiele compensatie voor de gederfde omzet(250 EURO)
- Eventueel waardebon van een X bedrag
- Aanpassen van de website m.b.t. volledige Wifi dekking.

Aangezien ik een vaste klant ben die meerdere malen per jaar CenterParcs bezoekt en dit graag zo houd, ga ik ervan uit dat er een serieuze oplossing komt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - We hebben contact opgenomen met de gast. We begrijpen dat het erg vervelend dat er geen wifi beschikbaar was in de marina suites. Om die reden hebben we besloten de gast hiervoor een passende compensatie aan te bieden. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de gast een geste aangeboden waarmee de gast akkoord is gegaan.

All complaints of