Complaint: gewoon asociaal

user-36497 on 18 January 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na aanleiding van onze vorige klacht.
Is ons een tegoedbon aangboden door Center Parcs t.w.v.170 euro
Hiermee zijn wij accoord gegaan, maar vervolgens naar meedere malen een mail te hebben gestuurd kregen we een reactie met sorry ze waren het vergeten.
Zou alsnog opgestuurd worden!!
Maar tot op heden hebben wij nog niks ontvangen en op onze mails wordt ook niet meer gereageerd.
Worden wij wel serieus genomen???
Ik betreur deze gang van zaken enorm over zo’n grote onderneming.
Nou wordt ik voor de 2e keer al door hun teleurgesteld en voor mij gewoon in de maling genomen.
We zouden het nog een keer proberen door een weekendje weg te willen gaan met vrienden.
Maar zoals we nou behandeld worden, gewoon treurig!!!

Gewenste oplossing

vergoeding

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Wij hebben de melder van deze klacht inmiddels persoonlijk geinformeerd. Inderdaad heeft het versturen van deze cadeaubon te lang geduurd en hebben wij excuses gemaakt. Mevrouw mag de cadeaubon deze week verwachten. WebCare Team Center Parcs

Message from CenterParcs

13 years ago - We hebben de melder van deze klacht inmiddels persoonlijk geïnformeerd. We hebben geen verzekering meer kunnen afsluiten omdat de tijd tussen boekingsdatum en aanvraag voor de verzekering te lang is. Webcare Team Center Parcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Onze excuses, voorgaande reactie behoort niet tot deze klacht. Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben er voor gezorgd dat mevrouw haar toegezegde cadeaubon deze week ontvangt.

All complaints of