Complaint: Inbraak huisje

user-65757 on 13 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Niet reageren op mails die gestuurd worden naar ‘guestrelations@groupepvcp.com’, waarin de 1e keer een automatisch mailtje terugkomt dat u na maximaal 3 weken antwoord krijgt. maar na de 3 weken nog niets hoort

Ons huisje op Centerparcs is opengebroken en er zijn veel waardevolle spullen ontnomen.
Doordat wij met 2 kinderen van 10 maanden op het park verbleven en de schuifpui ontzet was hadden wij geen behoefte meer om onze vakantie voort te zetten (zonder pinpassen en geld is de gein eraf)
Wij zijn als dieven in de nacht vertrokken van het park, niemand heeft ons aangeboden te helpen.
Wij zijn na een maand nog steeds bezig om dingen te regelen en zijn niet netjes behandeld door Centerparcs.
Als je dan een mail stuurt naar wat de mogelijkheden zijn dan verneem je van niemand iets.

Desired solution:

Compensatie van de gemaakte kosten, evenals de verblijfskosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Deze klacht is in behandeling bij de afdeling Guest Relations. Zij zullen deze gasten een reactie bezorgen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Inmiddels zijn we weer 11 dagen verder na het plaatsen van deze klacht, het enige wat ik heb mogen ontvangen, is dat de afdeling Guest Relations contact gaat opnemen. Ik weet niet hoe ze dit gaan doen, maar het is blijkbaar erg lastig om de telefoon te pakken of een mail te sturen met de medling dat het in behandeling is genomen. Wordt zo een erg lang en vervelend verhaal als er niet eens response komt van de afdeling Guest Relations. We zijn nu al 6 weken aan het wachten op response

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vandaag deze mail van CP ontvangen, Geachte heer x, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de achterstand die wij helaas hebben opgelopen in het behandelen van onze e-mail. Wij doen onze uiterste best om de wachttermijn zo kort mogelijk te houden, maar willen tevens iedere e-mail die wij ontvangen met de nodige zorg en aandacht behandelen. Wij hebben uw klacht met betrekking tot uw verblijf op ons park De Kempervennen in goede orde ontvangen en bedanken voor uw reactie. Wij hechten veel waarde aan de feedback van onze gasten. Wij begrijpen heel goed dat het feit dat er spullen van u zijn ontvreemd tijdens uw verblijf een blijvend afschuwelijk gevoel geeft. Het spijt ons oprecht dat u werd geconfronteerd met diefstal op ons park. U begrijpt dat Center Parcs er alles aan doet om diefstal/inbraak te voorkomen. Deze maatregelen mogen echter het vakantiegevoel van onze gasten niet bederven. Er moet een zekere vrijheid zijn, helaas kunnen wij daardoor gebeurtenissen zoals u heeft meegemaakt niet voor 100% uitsluiten. De lockers in het zwembad zijn bedoeld voor gasten om hun kleding en andere spullen in op te ruimen, het zijn echter geen kluizen. Er is geen sprake van nalatigheid van Center Parcs, wij wijzen aansprakelijkheid derhalve af. Rest ons te zeggen dat wij uiteraard alle begrip hebben voor uw uiteenzetting, maar helaas verandert dat niets aan het feit dat wij u niet commercieel tegemoet zullen komen Wij vinden het spijtig dat uw verblijf een heel vervelende wending heeft gekregen, maar hopen dat wij met deze e-mail één en ander voor u hebben kunnen verduidelijken. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Center Parcs N.V. V. Guest Relations Headoffice

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Dit gaat natuurlijk nergens over, als er een klacht is dat een huisje niet juist schoongemaakt is dan ontvangt men een Cottagebon, in dit geval moeten ze eerst 6 weken bedenken welk ... antwoord ze kunnen bedenken. Had wel wat beters/netters verwacht van z'n organisatie.

Message from

12 years ago - Je hebt helemaal gelijk. Als je aangeeft dat een huisje niet schoon is of muf ruikt, krijg je een waardebon of iets dergelijks. Maar als er wordt ingebroken of zoals bij ons, iets wordt gestolen uit een afgesloten cottage dan is dikke pech voor de klant. Klantenbinding is blijkbaar niet zo belangrijk!

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vandaag weer een mail ontvangen van CP, ze maken zich er wel erg makelijk vanaf, gaan maar kijken wat voor andere stappen er genomen kunnen worden. Ik kan er gewoon niet bij dat CP de kop in het zand steekt en niets doet. Huisjes die in gebreke blijven, waarbij een medewerker zelfs zegt dat de schuifpui rot is. Klanten worden dus in niet veilige huisjes geplaatst en men hoopt dat er niets gebeurd, is dit wel een keer het geval dan doen ze alsof ze van niets weten. en proberen de klanten af te kopen met 2x niks (weegt niet op tegen de kosten die gemaakt zijn) Echt Schandalig. Geachte heer .., Wij willen u wederom bedanken voor uw e-mail. Wij hebben uw opmerkingen nogmaals met veel zorg bekeken en wij begrijpen uw teleurstelling. Zoals reeds vermeld in onze e-mail van 25 oktober jl. wijzen wij iedere vorm van aansprakelijkheid af. Uit gastvriendelijk oogpunt willen wij u graag tegemoetkomen door een passend compensatie aan te bieden en u het gedeelte van het verblijf waarvan u niet meer heeft kunnen genieten in korting brengen. Het bedrag van € 80, - zal worden overgemaakt op het rekeningnummer vermeld in de boeking. Dit is 15% van de betaalde netto huurprijs van € 533,40. Binnen een termijn van 4 weken zal genoemd bedrag op betreffende rekening worden gestort. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Center Parcs N.V. V Guest Relations Headoffice

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vd week maar de geschillencommise ingeschakeld over de slechte gang van zaken. CP komt blijkbaar met geen passend voorstel. Nog steeds zwaar teleulgesteld in de organisatie Centerparcs die het uitbouwen van het eigencapitaal blijkbaar belangrijker vindt dan de klant.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

All complaints of