Complaint: jammer dat het zo moest lopen

user-164318 on 28 February 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

van 18 t/m 25 februari (maandag t/m maandag)zijn wij een bijna een week op vakantie geweest bij port zelande.ik zeg bijna want we zijn zaterdag’s al naar huis gegeaan omdat dit ons niet beviel.
bij aankomst bleek dat het huisje nog niet schoon was en hebben wij 45 minuten voor het huisje gewacht.dit was omdat het druk was.bij binnenkomst troffen we een smoezelige vloerbedekking aan in het halletje en ook in de slapkamers. er was schoongemaakt maar wel met de franse slag want overal en vooral op de trap zag je stof liggen en hingen er spinnenraggen.de keuken was erg verouderd maar voldeed.we troffen een zer koude plavuizen vloer aan waar hier en daar de blussen en de schimpen eraf waren(waarom niet een mooie laminaat vloer)de banken waar je net met 2 personen op kon zitten en waren vanverre van schoon om over de kussens maar te zwijgen..we kregen het huisje niet warmer dan 19 en soms met mazzel 20 graden dus een dikke trui aan was geen overbodige luxe..dit hebben we gemeld bij de receptie en de technische dienst was geweest maar volgens hun werkte de instalitie goed maar de verwarming werd alleen bovenin warm en niet aan de onderkant.nogmaals gebeld en we kregen weer het zelfde te horen.de beden waren verschrikkelijk en daar hebben we ook een melding van gemaakt we kwamen er gebroken vanaf(diepe kuilen in het matras).er stonden op een gegeven moment grote houtenplanken in de hal die we zelf naar boven moesten tillen en onder het matras moesten leggen..maar je wil niet weten hoe gebroken je hier vanaf kwam in de ochtend…het was erg koud die week(veel wind en gevoeltemp.van -10 graden en dat was ook te merken in het huisje…overal tocht gaten en kieren en als de kachel het al niet 100% doet is het helemaal een drama…dit weer gemeld aan de receptie en hier was niets aan te doen zo waren de huisjes eenmaal zei het jonge meisje achter da balie dus maar weer naar het koude huisje terug…we hadden een grasveldje emet bomen achter ons huisje wat vol met hondenpoep lag dus als de kinderen even naar buiten langs het terras liepen zaten de schoenen onder de poep!we hebben het evengoed door de slechte banken en beroerde bedden en de kou tot zaterdagochtend weten uit tehouden maar toen toch besloten om de week niet af te maken.dit hebben we germeld bij de receptie en die zouden er een klacht van maken…toen we in de middag naar huis gingen hebben we nog het 1 en ander op ons boekingsformulier(omdat we geen enquetteformulier hadden gekregen) geschreven(over de klachten en ervaringen)en deze gelijk met de sleutels afgegeven aan de (receptie)balie in de adventure hal.maar tot en met heden hebben ze nog geen contact met ons opgenomen..jammer dat het zo moet…wij zijn trouwe klanten van centerparcs en hebben dan ook altijd een leuke en gezellige vakantie gehad maar dit keer ben ik zeer telleurgesteld in centerparcs want zo’n huisje is en was niet centerparcs waardig en nogmaals ik ben zeker geen klager en vind het jammer dat ik dit het zo moet aanpakken

Desired solution:

het is een gerenomeerd bedrijf waarvan ik als jaren trouwe klant zonder een keer te hoeven klagen er vanuit gaan dat ze met een passende oplossing komen....ik ben zelf ook al jaren zelstandige ondernemer en als ik een klacht krijg los ik dit met 200% op want klanten zijn schaars in deze tijden van recessie!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 15 maart jl. werd er een begeleidende e-mail gestuurd naar de gast met een gepaste compensatie.

All complaints of