Complaint: kan niet reserveren via internet

user-59021 on 24 August 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij wilden een vakantie reserveren bij centerparcs via internet, maar de computer accepteerde onze gebruikersnaam en wachtwoord ineens niet meer.
Na herhaaldelijk een nieuw wachtwoord te hebben opgevraagd, wat de computer ook niet accepteerde, werd ons geadviseerd om te bellen, jaja, tegen een vriendenprijsje van 50 CENT PER MINUUT!!! en er werd nog bijvermeld dat het tot een maximum ging van 25 EURO!!! 50 MINUTEN aan de lijn, is het ze in de bol geslagen bij centerparcs.
Dit hadden wij niet verwacht van dit bedrijf, we hebben hier al heel wat vakanties doorgebracht, maar dit slaat alles.

Desired solution:

ik wil als klant behandeld worden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - We hebben contact opgenomen met de gast. Samen hebben we besproken wat het probleem was en hebben we een oplossing aangeboden. Doordat de gast verschillende klantnummers had met eenzelfde e-mailadres was het niet meer mogelijk om zich te registreren of in te loggen op "Mijn Centerparcs". We hebben de klantnummers samengevoegd waardoor de gast zich terug kan inloggen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klantnummers samengevoegd zodat de gast zich terug kan registeren/inloggen.

All complaints of