Complaint: Klacht Centerparcs

user-67414 on 28 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Midden oktober telefonisch een originel premium cottage gereserveerd bij Centerparcs (port zelande). 498 euro voor een weekend. Ik vroeg mw. of ik beter nog even kon wachten ivm lastminutekorting. Mw. gaf aan dat ik al vroegboekkorting ontving en dat het geen zin had om later te boeken. Nu ongeveer 1.5 week later, staat hetzelfde huis voor 180 euro minder op de site! Ik gebeld, waarbij je een zeer onvriendelijk mw. aan de telefoon krijgt die letterlijk zegt: dan heeft u pech. Ik kan hier niets aan doen en u heeft te vroeg geboekt!!! Hier kan ik echt niet bij. En eigenlijk maakt de reactie van deze medewerkster me nog veel bozer. Wat zijn dit voor medewerkers zeg. Ik begrijp echt wel hoe een lastminute werkt, maar als ik hier expliciet naar gevraagd heb, vind ik dit erg klantonvriendelijk. Ik zou het zeer waarderen als er enige tegemoetkoming zal plaatsvinden, al zijn het maar toppings. 180 euro verschil…ongelooflijk wat een bedrijf

Desired solution:

Wanneer ik een tegemoetkoming krijg van mijn reissom of evt. toppings. Maar een tegoetkoming vind ik echt op zijn plaats.

Message from

12 years ago - ik ben ook erg onvriendelijk aan de telefoon te woord gestaan,heb hierover ook een klacht geschreven op dezelfde dag als jij. had jij toevallig ook een medewerkster aan de telefoon met een soort limburgs accent??

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte Gast, Wij begrijpen uw teleurstelling. Helaas zijn aanbiedingen nooit op voorhand bekend. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat er, nadat u een boeking heeft gemaakt, een scherp geprijsde aanbieding komt. In dit geval gaat het om een Last Minute-aanbieding van € 120, -. Wij hebben uw boeking bekeken en gezien dat u een andere actie heeft ontvangen met een korting van € 195,60. Indien wij de boeking voor u zouden aanpassen, dient u meer te betalen dan wanneer de boeking blijft zoals u hem gemaakt heeft. Uiteraard zal dat niet uw bedoeling zijn en gaan wij er vanuit dat hier sprake is van een vergissing. Last Minute-kortingen kunnen namelijk niet gecombineerd worden met andere acties. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webcare Team

Responded on 01 November 2011 at 14:08

Bedankt voor de reactie.

Als de desbetreffende mevrouw mij direct had vermeld, had dit hele gebeuren niet nodig geweest. Nu is dit duidelijk. Ik denk jullie, jullie aandacht moeten richten op de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel. Hierbij zijn zeer veel vraagtekens te zetten, aangezien ik compleet verkeerde informatie ontvangen heb en zeer onvriendelijk te woord ben gestaan. Ik heb zelden zo'n slechte ervaring met een bedrijf meegemaakt.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast geïnformeerd over de werkwijze.

All complaints of