My complaint:
Afgelopen weekend waren wij in Heijderbos. We hadden daar een premiumhuisje (242), met daarbij een comfortarrangement. Dit hebben we apart moeten erbij moeten boeken omdat het huisje een aanbieding betrof.
Bij aankomst bleek dat 2 van de 6 bedden niet waren opgemaakt, beddengoed ontbrak en er was een dekbed te weinig aanwezig.
We hebben dit bij de receptie gemeld en later op de avond werden de ontbrekende goederen gebracht, echter moesten we de bedden verder zelf opmaken, want de medewerkster wist niet hoe snel ze weg moest komen.
Toen we later op de avond gebruik gingen maken van het servies e.d. bleek dit ronduit smerig te zijn. Borden, bestek, glazen, pannen: alles zat onder de etensresten. Gebruik maken van de magnetron kon alleen als we ook deze eerst hadden schoongemaakt.
Bij aankomst stond er nog (schoonmaak)water in de gootsteen en was het aanrecht nat van vies water.
De haardroger in de badkamer was ook al een tijd niet schoongemaakt.
In de kasten in de slaapkamer zaten allemaal spinnen. Deze hebben we zelf moet de stofzuiger verwijderd. Als je iets in de kast wil leggen in de slaapkamer met tv, onder de tv, dan stort de plank naar beneden.
Verder hadden we geen badkamerkleedje, geen afwasmiddel en borstel of in ons geval vaatwastabletten en de beloofde fles douchegel.
We hadden we toch wel meer comfort in een premiumhuisje verwacht t.o.v. een comforthuisje. Bedden zijn doorgezakt, de bank is toch ook aan vervanging toe. Gordijnen hangen los van de haakjes. Het hele huisje is eigenlijk aan een opknapbeurt toe, voldoet wat ons betreft niet meer aan de normen van een premiumhuisje en 5 sterrenpark.
Ik heb als voorbeeld wat foto’s bijgesloten.
Het was helaas een zware teleurstelling, We hebben eerst alles moeten schoonmaken voor dat je iets ging gebruiken. Dat verwacht toch niet.
Je reserveert een comfortarrangement, waarvan een deel niet uitgevoerd wordt en niet aanwezig is. We hebben het huisje schoner achter gelaten dan dat we het aantroffen.
We komen al jaren bij Center Parcs en weten welke kwaliteitsnormen zij volgen, maar dit schoonmaakwerk, staat van het huisje voldoet niet aan de kwaliteiten van een premiumhuisje en de kwaliteiten van een 5 sterrenpark.
Desired solution:
Wij ontvangen graag een passende oplossing/compensatie van Centerparcs.