Complaint: Klacht vakantie

user-67256 on 26 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben van 26 aug t/m 02 sept op vakantie geweest in de Erperheide. Vrijdag terug gekomen en zondag hele erge oorontsteking gekregen. Hiervoor ben ik meerdere keren bij mijn huisarts geweest en daarna heeft hij mij doorgewezen naar het ziekenhuis. Hier ben ik ook enkele keren geweest. Beide artsen gaven aan dat het door zwembad water kwam.

Zie onderstaand:
18 sept: Hierover heb ik een klacht over ingedient. Automatisch repley ontvangen dat ik binnen 3 weken reactie kreeg.
7 okt: gemaild wanneer ik een reactie kan ontvangen. Nooit wat op gehoord.
12 okt: had ik nog niets gehoord, dus heb ik gebeld. Antwoord wat ik kreeg: De klantenservice heeft het erg druk, wacht nog even 1 week. Dan heb je wel een reactie terug.
21 okt: weer gemaild en ook hier nog geen reactie op ontvangen.

Echt belachelijk dat ik nu al 6,5 week moet wachten op een antwoord op een klacht!!

Desired solution:

Antwoord op mijn klacht en een vergoeding.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, Het spijt ons dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen op uw klacht. We hebben contact opgenomen met het desbetreffende park en hebben gevraagd spoedig hun antwoord aan u te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Inmiddels zijn wij alweer bijna 1,5 week verder en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Inmiddels ook weer gemaild naar centerparcs en hierop ook weer geen reactie ontvangen. Ik ga dit voorleggen aan de Geschillencommissie en kijken wat hun reactie hierop is...

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Daarnaast wil ik graag aangeven dat ik inmiddels een hoge rekening heb ontvangen van mijn zorgverzekeraar. Een vergoeding is wel het minimale wat jullie kunnen doen.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Blijkbaar zien jullie de ernst van de zaak niet in. Ik zal daarom nu alsnog mijn gehele klachtenbrief hier plaatsen: Ik ben van 28 augustus t/m 02 september op vakantie geweest in de Erperheide. Het boekingsnummer was 5688142. Hier heb ik een opmerking/klacht over. Zaterdag 03 september kreeg ik last van oorpijn. Deze oorpijn werd in het weekend steeds erger. Maandag 05 september ben ik ’s ochtends direct naar de huisarts geweest. Ik had helaas niet mijn eigen huisarts. De vervanger gaf aan dat mijn oor was ontstoken. Ik heb toen oordruppels gehad waar antibiotica in zat en diclofenac. Maandag op dinsdagnacht ging het helemaal niet goed en de oorpijn werd steeds erger. Om even een beeld te geven van de pijn. Ik heb die nacht niet geslapen en constant boven de wc gehangen. Ik woon alleen en ik heb middenin de nacht mijn moeder moeten bellen en die is toen naar mij toegekomen, omdat ik het alleen niet meer kon verdragen de pijn. Ik ben dinsdagochtend weer naar de huisarts geweest. Nu had ik wel mijn eigen huisarts en die schrok nogal. Mijn gehele gehoorgang was ernstig ontstoken. De eerste reactie van mijn huisarts was: ‘Ben je pas naar een zwembad geweest?’ Ik heb toen direct andere medicijnen gekregen, namelijk antibiotica (erythrocine) die ik 4 keer per dag moest slikken en pijnstillers paracetamol/codeïnefosfaat. Aangezien ik zoveel pijn had, kon ik bellen en dan kreeg ik nog zwaardere pijnstillers voorgeschreven. Omdat ik niet meer in staat was om alleen te zijn, omdat ik zo veel pijn had. Zijn mijn ouders mij dinsdag thuis opkomen halen om bij hun te komen. Dinsdagmiddag werd de pijn alleen maar erger. Mijn moeder heeft toen de dokter gebeld en die heeft direct de zwaardere pijnstillers voorgeschreven, namelijk Tramadol HCI. Om een beeld te geven wat voor pijnstillers dit zijn: Tramadol behoort tot de morfine achtige pijnstillers. Hiervan mocht ik er 3 per dag slikken. Maar zelfs door deze pijnstillers kwam de pijn heen. Vanaf dinsdagmiddag kon ik alleen maar stil op de bank liggen. Praten, lopen, eten deed heel erg veel pijn. En ik kon geen geluid verdragen Ik kon de trap niet op, om naar de slaapkamer te gaan. Gevolg hiervan is dat ik tot en met vrijdagavond op de bank gelegen en geslapen heb. Dinsdag 13 september moest ik voor controle terug naar de huisarts. Die gaf aan dat de ontsteking wel iets minder was, maar nog steeds niet weg was. En aangezien ik nog steeds veel pijn had, moest ik direct door naar de KNO Arts. Daar kon ik dezelfde dag nog terecht. De KNO arts schrok ook van wat hij zag. Een van zijn eerste vragen: ‘Ben je pas op vakantie geweest waar je in een binnenzwembad heb gezwommen?’ De arts heeft toen mijn gehoorgang van binnenuit uitgezogen en iets op kweek gezet. Ik kan u vertellen, dat dat niet prettig was! Hij heeft daarna een gaasje met antibiotica in mijn oor gedaan. Ik kreeg oordruppels mee en moest om de 2 uur druppelen, ook ’s nachts. En ik moest de volgende dag terug komen. Aangezien het erg lastig is om je eigen oor te druppelen, hebben mijn ouders om de 2 uur de wekker gezet om mijn oor te druppelen. Woensdag 14 september ben ik terug gegaan naar de KNO Arts. Mijn gehoorgang was al een stuk beter. Maar ik kreeg een nieuw gaasje met zalf ik me oor. Deze mocht ik ‘s avonds donderdag 15 september zelf uithalen. Daarnaast heb ik oordruppels meegekregen met antibiotica, welke ik 3 keer per dag moet druppelen. Dinsdag 20 september moet ik weer terug naar de KNO arts. Het is nu zondag 18 september en ik heb nog steeds last van mijn oor en heb nog steeds medicijnen. Ik had op 06 september al moeten gaan werken, maar dit ging niet. Aanstaande maandag 19 september ga ik weer proberen te werken. Ik werk zelf op een call center van een grote reisorganisatie. Dus werken zal niet prettig gaan worden, omdat ik nog steeds niet erg veel geluid kan verdragen. Aangezien mijn huisarts en de KNO arts aangegeven hebben dat deze ontsteking komt van zwembadwater, wil ik graag weten wat jullie hier aan kunnen gaan doen en hoe jullie mij tegemoet gaan komen voor dit alles. Ik ben nu al 2 weken bezig en ik ben nog steeds niet klaar met de bezoeken aan het ziekenhuis.

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, We hebben uw nieuwe melding hier op de site met de nodige aandacht en zorg doorgenomen. We vinden het erg jammer dat u een zware oorontsteking heeft gehad waarvan u nog niet volledig van bent hersteld . We zijn ons er van bewust dat het een ernstige zaak is. Zoals we op 27 oktober jl. hebben meegedeeld, werd uw klacht naar het desbetreffende park verzonden en hebben we gevraagd u zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Op diezelfde dag heeft het park u een antwoord per post verzonden. Het is mogelijk dat deze brief nog niet door u werd ontvangen omdat de brief vanuit België werd verstuurd. Tevens was 1 november 2011 een feestdag in België waardoor de verzendtijd mogelijk vertraging heeft opgelopen. We wensen u een spoedig herstel toe. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Responded on 16 December 2011 at 10:05

Ik ben blij dat ik uiteindelijk na 10 weken reactie ontvangen heb. Alleen vind ik wel dat ze me enigzinds tegemoet hadden kunnen komen. Bijvoorbeeld voor alle telefoonkosten die ik gemaakt heb. Aangezien ik meerdere keren met het 0900 nummer heb moeten bellen

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er werd een brief verstuurd naar de gast met de nodige uitleg.

All complaints of