Complaint: Klacht weekend Vossemeren

user-65086 on 10 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In het weekend van 8 juli jl. hebben mijn zusje en ik voor de verjaardag van mijn vader, een Premium huisje geboekt voor het park De Vossenmeren. Wij hebben hierbij samen het bedrag gespaard om mijn vader dit als verjaardagskado te geven. Hierbij hebben wij bewust gekozen voor een Premium huisje omdat we zoveel mogelijk luxe wilde geven aan mijn vader. Wij zijn vanuit Nederland (Zoetermeer) met 6 personen naar het park gereden en verheugde ons dan ook op een geslaagd weekend.

Bij aankomst bleek helaas dat de kraan in de keuken en in de douche het niet deden. Uit de douchekop kwam een heel dun straaltje water en bij het opendraaien van de koude kraan werd het water erg koud en was niet warm te krijgen. Wij hebben dezelfde avond (bij aankomst) nog contact opgenomen met de receptie. Na 2 keer bellen werd er aangegeven dat er de volgende ochtend iemand langs zou komen. Dit is helaas niet gebeurd. De volgende ochtend hebben wij een aantal uur gewacht en opnieuw gebeld. Er zou opnieuw iemand langskomen om naar de kranen te kijken. Na 2 uur was er helaas nog niemand. Wij hebben opnieuw gebeld. Er werd voor de derde keer iemand langs gestuurd. Na een tijdje gewacht te hebben kwamen er uiteindelijk 2 heren die naar het probleem kwamen kijken. Na een tijdje het een en ander geprobeerd te hebben, bleek dat de heren de kranen niet konden maken en zouden iemand anders sturen om het probleem op te lossen. Helaas is diegene niet op komen dagen. Wij hebben minimaal 10x gebeld met de receptie en werden uiteindelijk met de mededeling: “Ja maar meneer, u denkt toch niet dat alles binnen 5 seconde opgelost kan worden”. Dit terwijl wij inmiddels al 2 dagen aan het bellen waren om het probleem opgelost te krijgen. Aangezien wij vanuit het park niet verder werden geholpen, hebben wij gedurende het weekend, gebruik moeten maken van de douches in het zwembad.

Naast het feit dat wij het weekend niet in het huisje hebben kunnen douchen, was ook het servies niet compleet waardoor wij niet gezamelijk konden eten.
Tot slot, stond er bij het boeken dat het huisje voorzien was van twee slaapkamers met tweepersoonsbedden, waarvan 1 met een flatscreen televisie en 1 slaapkamer met 2×1 persoonsbedden. Dit was ook niet het geval. De slaapkamers waren allen voorzien van 1 persoonsbedden en ook de flatscreen voor onze ouders was niet aanwezig. Kortom, alles wat wij geboekt hadden was niet aanwezig waardoor wij niet het weekend hebbben gehad waar wij ons verheugd op hadden. De cottage 867 zou eigenlijk niet verhuurd mogen worden als de beloftes niet nagekomen kunnen worden.

U kunt wellicht begrijpen dat als mijn zusje en ik dit als kado hebben gedaan voor onze vader en hier een aantal maanden speciaal voor gespaard hebben, dit niet het kado is wat wij onze vader hadden willen geven.

Wij zijn in het verleden vaak naar Center Parcs geweest en hebben hier altijd veel lol aan beleefd. Helaas heeft ons laatste bezoek, het vertrouwen in de kwaliteit en service van Center Parcs enorm beschadigd. Wij hebben een, voor ons, hoog bedrag betaald, hebben mijn vader een kado gegeven waar hij niet van heeft kunnen genieten en ons weekend was niet wat het moet zijn. Ik zou u dan ook willen vragen om deze e-mail als gegronde klacht te behandelen en ons enigszins tegemoet komt in deze.

Desired solution:

Ik heb mijn klacht op 19 juli 2011 kenbaar heb gemaakt, maar nooit een reactie heb ontvangen. Ik heb tweewekelijks een reminder gestuurd naar info@centerparcs.com en guestrelations@centerparcs.com. Ik heb van guestrelations@groupepvcp.com op 22 augustus het volgende ontvangen:

"Geachte familie Rambhadjan,

Allereerst willen wij ons excuseren voor de vertraging die we hebben opgelopen bij het beantwoorden van onze e-mails.
Indien uw opmerkingen nog niet in behandeling zijn genomen, gaan we dit zo snel mogelijk opnemen.

U gaat zeker een reactie van ons ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Center Parcs N.V.

Vivian Naar
Guest Relations"

Maar daarna nooit meer wat gehoord. Een financiele vergoeding lijkt mij in deze zeker op zijn plaats.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik heb helemaal geen reactie ontvangen. Niet per mail, niet telefonisch. Deze klacht is dus niet afgehandeld.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - en nu???

Message from CenterParcs

12 years ago - We hebben voor u navraag gedaan op het park. De reactie is per post verstuurd. U mag deze reactie in de loop van de week verwachten. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben onze excuses aangeboden aan de gast.
Een cadeaubon voor een volgend verblijf en een attentie bij een volgende reservatie in de cottage.

All complaints of