Complaint: Klantenservice, lees geen service.

user-65378 on 11 October 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is een mail die ik stuurde op 28-08-2011.Ook daar heb ik geen antwoord op gekregen.Bij deze maak ik graag een ieder deelgenoot, veel leesplezier.

Beste,

Voor de laatste keer probeer ik toch nog maar eens mijn ongenoegen te uiten.
Ik heb 2x behoorlijk lang het dure 0900 gebeld, vervolgens een poging gedaan om mijn hele verhaal via de site te sturen.
Helaas kreeg ik hier deze melding te zien; type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request..
Vervolgens bel ik nogmaals met een 0800nummer, gelukkig maar, dit duurde namelijk ruim 20 minuten.

Maar de klacht(en),
In de eerste instantie wil ik een boeking doen voor de Vossemeren, 6 persoons VIP.
Leuk, ik kreeg een bon van friends van centerparcs en ik krijg 20% korting en ik heb recht op JGK,KK,55+ (ik kom voor allemaal in aanmerking)
Probeer te boeken, maar zonder korting.
Ik bel, en zo legt de dame uit, de periode is uitgesloten van JGK,KK en 55+.
Zou kunnen, heb verder daar ook niet opgelet.
Ik zoek op de site en probeer te boeken met een premium cottage en wat blijkt…….met de kids korting.

Nog maar eens bellen, de volgende dame aan de lijn.
Nee, de periode klopt, dat kan ze ook zien, het is alleen door dat ik een VIP voor 6 persoons heb geboekt en precies die zijn uitgesloten van de extra JGK,KK of 55+.
Het zou zomaar kunnen, ik ben tenslotte ook niet opgeleid om alles te weten van centerparcs boekingen toch?

Maar eens kijken hoe dat zit met VIP cottages dan, wie is uitgesloten en wie niet.
Wat schets mijn verbazing, niet uitgesloten mijn 6 persoons VIP in de Vossemeren.
Ik heb het even voor u opgezocht http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/15procent_korting kijkt u onder het kopje voorwaarden, niet uitgesloten dus.

Ik denk, zal eens een klachtje doen.
Het is tenslotte wenselijk dat de dames achter een 0900 nummer mij snel en vooral adequaat te woord staan.
Helaas, zoals ik u vertelde, kreeg ik een foutmelding.
Vervolgens tot slot het gratis 0800 gebeld om daar een klachtje te deponeren en nogmaals de vraag van de kortingen te overleggen.
Na ruim 20 minuten het antwoord, het klopt zoals u zegt, maar als ik het niet in mijn scherm krijg, dan krijgt u geen korting.
Ik kan er niks aan doen, het is zo.
Ik vraag of ik iemand kan spreken die wel antwoord kan geven, helaas het is zondag die zijn er niet.
Dan vraag ik;” mag ik morgen terug bellen om dan doorverbonden te worden?”
“Nee”, is helaas het antwoord, we kunnen niet doorverbinden.

*zucht* Mag ik dan mijn telefoonnummer achterlaten en dat er iemand mij morgen even terug belt?
Nee, helaas dat doe we niet, maar u mag wel mailen.
Ik vraag nog voor een laatste keer of in het kader van klantvriendelijkheid of mevrouw niet even mijn nummer kan mailen naar guest relations.
U raadt het al, nee dus, ze mailen niet.

Vandaar dat ik nog maar als laatste poging probeer het zelf en middels een lang verhaal te mailen.
Beste, sorry daarvoor, maar soms in geval van principe wil ik toch even iets rechtzetten.

Mijn vraag is dus;
Ik ben niet uitgesloten middels de periode en/of de uitgesloten VIP cottages (genoemd op de site)
Ik zou dus in aanmerking moeten komen voor 20% friends korting + de JGK

Desired solution:

Laten we eerst maar afwachten of er een reactie komt, dat lijkt al lastig genoeg voor Centerparcs. Een eventuele oplossing krijg je alleen met communiceren........

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - We hebben reeds contact opgenomen met de gast. Naar aanleiding van de klacht hebben we uit gastvriendelijk oogpunt het voorstel gedaan om een reservering te maken met zowel de Vroegboekkorting als de 15% JGK,KK of 55+ korting. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door het Webcare Team van Center Parcs

All complaints of