Complaint: L.Kelderman

user-178537 on 16 May 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik huurde van 6-5 tot13-5 en van 10-5 tot 13-5 2 huisjes bij Huttenheugte.
Bij vertrek oplader vergeten.
Deze is wel gevonden maar ik moest 3 postzegels opzenden voordat de oplader teruggezonden zou worden.
Huur 2 huisjes 2.200 Euro !!!!. Kan er dan gen 1.50 af om deze oplader direct op te zenden?
Werkelijk een kleinzielige aktie van Centerparcs

Desired solution:

Meer meedenken en meer klantvriendelijke benadering.

Of gaat het alleen om geld bij Centerparcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 17 mei jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of